• امروز : سه شنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

آمادگی بانک توسعه صادرات ایران برای تأمین مالی زنجیره تولید صدور «سپاس کارت معلم» بانک صادرات ایران برای فرهنگیان توسعه بنگاه‌های تولیدی و تعاونی‌های روستایی با حمایت بانک توسعه تعاون برگزاری نشست مشترک صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و پژوهشکده بیمه با هدف توسعه مدیریت ریسک در صنایع دانش‌بنیان و پیشرفته بیمه سرمد در مسیر افزایش سرمایه تدوین و انتشار کتاب مدیریت رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در بانک شهر حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت با پرداخت ۱۳۵ فقره تسهیلات حمایتی در زنجان/ اختصاص ۴۸۶ میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده به متقاضیان مشارکت‌نامه صندوق تضمین غیردولتی صنعت نفت با مشارکت بانک رفاه کارگران امضا شد اعلام نتایج انتخابات دبیران کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران ایران پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران خدمت به جانبازان و ایثارگران نعمت و توفیق است

6

رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است

  • کد خبر : 26394
  • 14 مهر 1400 - 13:47
رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است

مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی و مشتری‌مداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است که انتظار می‌رود این مقوله مهم در آموزش نیروهای بدو خدمت بیش از سایر مباحث مورد تأکید قرار گیرد.
وی افزود: بانک دی متعلق به جامعه معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا است و این امر لزوم رفتار سازمانی صحیح در مقابل مشتریان هدف و تکریم این عزیزان را دوچندان کرده است.
کریمی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه اخلاقی دانست و تصریح کرد: جدا از وظیفه سازمانی و حرفه‌ای کارکنان در تکریم مشتریان، خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و دینی است که اگر با صداقت و امانتداری همراه شود سبب خیر در امور شخصی و سازمانی نیز خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای را از دیگر عناصر فرهنگ سازمانی بانک دی دانست و تأکید کرد: رعایت اصول رفتار و اخلاق حرفه‌ای، آگاهی از مأموریت و اهداف استراتژیک و تسلط بر بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مهمترین راهکارها برای تبدیل شدن به یک نیروی حرفه‌ای در شعبه است که امیدوارم نیروهای بدو خدمت ضمن سرلوحه قرار دادن این اصول بتوانند در کمترین زمان به یک بانکدار حرفه‌ای تبدیل شوند.
گفتنی است کریمی در پایان این دیدار با حضور در شرکت خدمات مالی دی ایرانیان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.