• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات نگاه شد

  • کد خبر : 84962
  • 17 بهمن 1402 - 11:40
رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات نگاه شد

با حضور عضو هیات مدیره و اعضاء هیئت عامل بانک، مدیرعامل و اعضاء جدید هیات مدیره هلدینگ نگاه، بازوی فناوری اطلاعات بانک کارآفرین معرفی شدند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ طی نشستی با حضور مهدی سیف علیشاهی عضو هیئت مدیره بانک، رضا راضی زاده معاون امور مالی و مجامع، علی تقوی معاون فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران بانک کارآفرین و شرکت های تابعه هلدینگ نگاه، مدیرعامل و اعضاء جدید هیات‌مدیره هلدینگ نگاه معرفی شدند و رضا حیدری به سمت مدیرعاملی و عضو هیات‌مدیره هلدینگ نگاه منصوب شد.

همچنین علی اصغر تقوی به عنوان رئیس هیئت مدیره، میلاد حسینی نائب رئیس، حسین اسلامی و هادی شیر سوار نیز به عنوان عضو هئیت مدیره منصوب شدند.

در ابتدای این مراسم، معاون مدیرعامل در حوزه فناوری و اطلاعات، به اهمیت تغییر در سیستم بانکداری متمرکز و ایجاد تحول ساختاری در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بانک کارآفرین موسوم به «پروژه مهاجرت» اشاره کرد و گفت: «امروزه دنیا با سرعت بالایی در مسیر تحولات دیجیتال حرکت می‌کند و سازمان‌های مختلف از جمله بانک‌ها باید خود را با این تغییرات گسترده و آنی همراه کنند.»

تقوی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات نوین به مشتریان، درباره تغییرات اعمال‌شده در بدنه مدیریتی هلدینگ نگاه نیز گفت: «تبدیل‌شدن به یک بانک کاملا هوشمند، نیازمند توسعه و تقویت روزافزون سیاست‌ها در سطوح مختلف است. من از تلاش‌های ستودنی همکاران‌مان در تیم مدیریتی قبلی تشکر می‌کنم و امیدوارم مدیرعامل و اعضای جدید هیات‌مدیره هلدینگ بتوانند در انجام مسئولیت‌های خود موفق باشند.»

در ادامه مهدی سیف‌علیشاهی، عضو هیات‌مدیره و رئیس کمیته فناوری بانک نیز در سخنانی، اجرای پروژه مهاجرت را حاصل برگزای جلسات فشرده در عالی‌ترین سطوح تصمیم‌گیری بانک اعلام کرد و گفت: «اجرای حرفه‌ای و درست پروژه مهاجرت با کمترین خطا باید خط قرمز برای همه افرادی که در این پروژه نقش دارند، باشد چون این اتفاق به ارتقای نام و جایگاه بانک در جامعه منجر خواهد شد.»

سیف‌علیشاهی ضمن قدردانی از زحمات مدیریت سابق نگاه، اظهار امیدواری کرد با تغییرات انجام‌شده، آینده روشن‌تری در انتظار بانک کارآفرین باشد و ارائه انواع خدمات بانکی در بستر فناوری‌های هوشمند، با سرعت و سهولت بیشتری رقم بخورد.

همچنین در این مراسم از زحمات محسن ابراهیمی، مدیرعامل پیشین و عبدالحمید منصوری، رئیس هیات‌مدیره سابق هلدینگ نگاه نیز قدردانی شد. لازم به ذکر است مدیرعامل جدید هلدینگ نگاه، دانش آموخته دکتری مهندسی صنایع است که سابقه یک دهه فعالیت در بخش‌های تلکام، بانکی و پرداخت، فعالیتهای علمی و پروژه های اجرایی متعددی در حوزه توسعه کسب و کار و تجاری‌سازی محصولات نوآورانه با تمرکز بر علوم داده و کاربرد آن در محصولات نوین بانکی و فناوری اطلاعات را دارد.

از جمله سوابق اجرایی رضا حیدری می توان به مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پارسیان همراه لوتوس، رییس هیئت مدیره شرکت توسعه فناوری همراه پیگیر، عضو‌ هیئت مدیره شرکت فناوری هوشمند راه کالا، معاون توسعه کسب و کار گروه داده پردازی پارسیان، معاون بازاریابی و فروش تجارت الکترونیک پارسیان کیش، معاون طرح و توسعه محصول صنایع الکترونیک اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.