• امروز : دوشنبه - ۲۴ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

تست موفق سامانه «پل‌پی» در بانک ملت به همت بهسازان ملت نشست مدیران ادوار بانک صادرات ایران برگزار شد/ محسن سیفی: مهم‌ترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است برگزاری همایش بازاریابی و صدور بیمه‌های مسئولیت بیمه نوین در آمل بیمه دی در کنار خدمت به خانواده ایثارگران، الگویی موفق برای صنعت بیمه کشور است افزایش اعتبار تسهیلات حمایتی از طرح‌های نوآورانه، اشتغال پایدار، توسعه‌ای و تولیدی با عاملیت پست بانک ایران به ۴ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال فراخوان شرکت در مزایده املاک بانک کارآفرین در تهران و سایر استان‌ها سامانه «سودآیند» بانک آینده راه‌اندازی شد خط اعتباری ویژه؛ تنها راه نجات بانک مسکن از ناترازی/بانک مسکن تنها بانکی است که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات نهضت ملی پایبند بوده است افزایش سقف پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن از طریق پیشخوان مجازی و خودپردازهای بانک مسکن/ پرداخت اقساط تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت روزانه رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان بانک ملی ایران در مسیر اعتماد و سرمایه اجتماعی/نجارزاده خبر داد: تدوین آیین نامه های جدید برای بهبود معیشت همکاران

0

رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان

  • کد خبر : 106775
  • 24 شهریور 1404 - 16:21
رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته/ پاسخگویی مستمر و بی‌واسطه مدیران شعب به مشتریان

مصطفی تقوی عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن از رشد ۳/۵ برابری جذب منابع در ۵ ماهه سال ۱۴۰۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل اجرای راهبردهای جدید بازاریابی و تلاش همکاران خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ تقوی با تأکید بر اینکه جذب منابع، ستون اصلی حیات و موفقیت بانک است، اظهار کرد: جذب منابع یک موضوع راهبردی به شمار می‌رود که نقش تعیین‌کننده‌ای در قدرت رقابتی و جهت‌گیری‌های آینده بانک دارد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بانک مسکن در تأمین مالی بخش مسکن افزود: تداوم فعالیت و سودآوری بانک ارتباط مستقیمی با جذب منابع دارد و در این میان، تمرکز بر منابع پایدار و کم‌هزینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

راهبردهای جذب منابع خرد و کلان

تقوی در تبیین راهبردهای فعلی بانک مسکن در جذب منابع گفت: در فضای رقابتی امروز، بانک از شیوه‌های متنوعی برای جذب سپرده‌های خرد و کلان استفاده می‌کند. در بخش مشتریان خرد، اقداماتی همچون توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و غیرحضوری، طراحی محصولات متنوع سپرده‌ای و ارتقای رضایت و وفاداری مشتریان دنبال می‌شود. در بخش مشتریان کلان نیز، طرح‌های سپرده‌ای ویژه و انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه از ارزیابی مستمر شعب خبر داد و تصریح کرد: عملکرد شعب به‌طور ماهانه بر اساس اهداف تعیین‌شده بررسی می‌شود و رتبه‌بندی آن‌ها نقش مستقیمی در تصمیم‌گیری‌های مربوط به آینده شغلی مدیران و مسئولان دارد.

مشتری‌مداری هوشمند؛ یکی از سیاست‌های اصلی سال جاری

معاون مدیرعامل بانک مسکن در امور شعب و بازاریابی با اشاره به نگاه مدیرعامل به «مشتری‌مداری هوشمند» به‌عنوان یکی از سیاست‌های اصلی سال جاری گفت: مشتری‌مداری برای بانک مسکن یک شعار نیست، بلکه راهبردی اساسی است.

او افزود: بانک مسکن با تحلیل داده‌های تراکنش‌ها و رفتار مشتریان، در تلاش است نیازها و ترجیحات آنان را بهتر درک کند و بر اساس این تحلیل‌ها، محصولات جدید سپرده‌ای و تسهیلاتی، مانند سپرده سپید طراحی شده‌اند.

در پایان، تقوی از برگزاری میز خدمت در تمام استان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: مدیران شعب بانک مسکن هر هفته در روزها و ساعات مشخص، به‌صورت حضوری و مستقیم پاسخگوی پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان خواهند بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=106775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.