• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

رشد ۳۸ درصدی افتتاح حساب و ۸۶ درصدی مبلغ وام پرداختی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

  • کد خبر : 72756
  • 13 تیر 1402 - 15:35
رشد ۳۸ درصدی افتتاح حساب و ۸۶ درصدی مبلغ وام پرداختی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

تعداد افتتاح حساب‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خرداد سال جاری ۳۷۹هزار مورد بوده که نسبت به ۲۷۳هزار مورد خرداد سال گذشته بیش از ۳۸درصد افزایش یافته است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این بانک در خرداد ماه سال جاری ۳۲۳هزار فقره وام پرداخت کرده که نسبت به ماه مشابه سال گذشته با ۲۵۱هزار فقره، بیش از ۲۸درصد رشد نشان می‌دهد. ارزش وام‌های پرداخت شده نیز با ۸۶ درصد افزایش از ۸۳هزار میلیارد ریال خرداد سال ۱۴۰۱ به ۱۵۵هزار میلیارد ریال در خرداد سال جاری رسیده است.
این بانک در خرداد سال جاری ۳۱۸۰ فقره وام ازدواج به ارزش ۶۳۳۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است. مبلغ وام ازدواج پرداخت شده از سوی بانک نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است. افزون بر این، ۲۸۳۵ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۱۶۲۷ میلیارد ریال نیز در خرداد ۱۴۰۲ پرداخت شده است تا بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به حمایت‌های خود از نهاد خانواده در چارچوب پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ادامه دهد.
استقبال روزافزون از خدمات متنوع و وام‌های جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنان در جامعه رو به فزونی است. عبور تعداد مشتریان بانک ارز مرز ۱۴.۵ میلیون نفر گواهی بر این گزاره است. تعداد افتتاح حساب‌های بانک نیز در خرداد سال جاری ۳۷۹هزار مورد بوده که نسبت به ۲۷۳هزار مورد خرداد سال گذشته بیش از ۳۸درصد افزایش یافته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=72756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.