• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

0

رشد ۲۰۰ درصدی تعیین تکلیف کالا‌ها تا فروش ۳۵۰ میلیارد تومانی اموال منقول

  • کد خبر : 67827
  • 27 فروردین 1402 - 15:40
رشد ۲۰۰ درصدی تعیین تکلیف کالا‌ها تا فروش ۳۵۰ میلیارد تومانی اموال منقول

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران در رابطه با اهمیت و نقش قوه قضاییه در تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های این سازمان گفت: اگر حمایت‌های قوه قضاییه و رئیس عدلیه نبود حتی نیمی از دستاورد‌های حاصل در سال گذشته محقق نمی‌شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  خبرگزاری میزان، حسین ایزدی، در رابطه با عملکرد این سازمان در استان تهران گفت: ۲۱ هزار قبض انبار تا پایان ۱۴۰۰ از گمرک فرودگاه امام به سازمان انتقال یافت. 

به گفته وی از این تعداد ۳ هزار قبض انبار مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام بوده و ۱۶ هزار قبض انبار مربوط به سازمان تملیکی بوده است. ۱۵۰۰ قبض انبار نیز در همان زمان اعاده شده و به انتقال نرسیده است.

ایزدی با بیان اینکه این کالا‌ها از سال ۸۴ با تاسیس گمرک فرودگاه امام رسوب کرده‌اند، اظهار کرد: از ۱۶ هزار قبض انبار انتقال‌یافته به سازمان، ۴ هزار قبض انبار به طور کامل تعیین تکلیف و تعداد ۱۵۰۰ قبض انبار اعاده شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران همچنین به انهدام ۸۰۰ تن کالا در گمرکات تهران اشاره و بیان کرد: در سال  ۱۴۰۰ در زمینه فروش ۱۴۰ میلیارد تومان کل فروش استان تهران بوده است. فروش اموال منقول در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان و فروش اموال غیرمنقول ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است. 

ایزدی همچنین در رابطه با رشد ۲۰۰ درصدی تعیین تکلیف اموال سازمان تملیکی گفت: اگر حمایت‌های رئیس قوه قضاییه و در کنار آن دادستان تهران نبود حتی نیمی از این کار‌ها انجام نمی‌شد. بازدید‌های مستمر دادستان از انبار‌های سازمان و حتی کمک‌های درون سازمانی موجب به ثمر رسیدن امور شده است. 

وی در ادامه به برگزاری مزایده خرده فروشی بر خط در اردیبهشت خبر داد و تصریح کرد: سازمان همچنین برای تعیین و انتقال تکلیف گمرک تهران و گمرک غرب در سال‌جاری برنامه‌ریزی کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.