• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رشد فروش کالاهای اموال تملیکی در سامانه حراج برخط

  • کد خبر : 75806
  • 31 مرداد 1402 - 17:02
رشد فروش کالاهای اموال تملیکی در سامانه حراج برخط

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش کالاهای این سازمان در سامانه برخط خبر داد و گفت: تا کنون ۱۴ مرحله حراج برگزار شده که در عمده کالاها، نسبت به قیمت پایه به قیمت فروش در برخی کالاها رشد قابل توجهی همراه بوده است.

حسن خالقی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: بررسی‌های کارشناسی از نتایج حراج‌های برگزار شده نشانگر این است که متقاضیان مشارکت مطلوبی و قابل قبولی داشته‌اند.

وی افزود: سعی شده است با توجه به استفاده حداکثری عموم افراد جامعه از این سامانه، کلیه فرایندهای ورود، ثبت نام، خرید. پرداخت وجه، تحویل کالا و… بسیار آسان و به‌صورت کاملاً الکترونیکی اجرایی شود.

مدیر طرح سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مزایای سامانه حراج برخط اشاره کرد و گفت: ایجاد بستری کاملاً رقابتی و شفاف، رایگان بودن انجام کلیه فرایندهای سامانه، آسان بودن مراحل خرید برخط، الکترونیکی بودن کلیه فرایندهای مالی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تجارت الکترونیک و استفاده از کالاهای بادوام و اساسی مورد نیاز جامعه از مزایای این سامانه است.

خالقی بیان کرد: این سامانه یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم در بحث شفافیت و عدالت در عرضه کالاهای اموال تملیکی است که در ۱۷ اردیبهشت ماه امسال با حضور نمایندگان مرکز فناوری وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت مورد آزمایش قرار گرفت و در تاریخ ۹ خرداد ماه سال جاری اولین مرحله در استان تهران با ۶قلم کالا رونمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند از سه طریق ورود به تارنمای سازمان اموال تملیکی، ستاد الکترونیک دولت و پنجره هوشمند ملی با بارگذاری اطلاعات هویتی و اطلاعات حساب بانکی در حراج‌های برخط شرکت کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.