• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

7

رسیدگی به مشکلات مشتریان و بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 71151
  • 20 خرداد 1402 - 8:02
رسیدگی به مشکلات مشتریان و بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن آذربایجان شرقی

عضو هیات عامل بانک مسکن، رییس اداره کل اعتبارات و مدیرشعب آذربایجان شرقی با حضور در دو میز خدمت سفر رییس جمهوری به استان علاوه بر پاسخگویی به مسایل مردم و مشتریان، پروژه‌های قبلی استان را نیز مورد بررسی قرار دادند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همراه سعید رضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و امیر رنجبریان مدیر شعب استان با حضور در دومین میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در استان آذربایجان شرقی، ضمن رسیدگی به مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، موضوعات جدید مطرح شده در حوزه مسکن مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع آنها صادر کرد.

کشاورز در حاشیه این حضور گفت: با دستور علی عسکری سرپرست بانک در میز ارتباطات مردمی حاضر شدیم تا با رویکرد نشست بدون واسطه مسوولان با مردم، مسایل و مشکلات مردم مورد رسیدگی واقع شود و دراسرع وقت به نتیجه مطلوب برسند.

عضو هیات عامل بانک مسکن ادامه داد: علاوه بر این، قصد ما بر این است که از پروژه‌های سال‌های قبل نیز بازدید داشته باشیم و مصوباتی که درباره آن‌ها گرفته شده بود را با اخذ گزارشات میدانی، بررسی کنیم و در صورت لزوم با ارایه مشاوره‌های جدید، مشکلات پیش رو را مرتفع سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در این سفر با بیشترین پاسخگویی به مردم بتوانیم نماینده خوبی برای بانک در این استان باشیم.

بر اساس این گزارش، امیر رنجبریان مدیر شعب این استان همزمان با برگزاری میزخدمت مجموعه وزارت راه و شهرسازی، در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی این استان هم به همراه معاونان خود حضور پیدا کرد و از نزدیک به مشکلات مراجعان میز ارتباطات وزارت اموراقتصادی و دارایی هم رسیدگی کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.