• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

رسمی: پدیده عراقی به بارسلونا پیوست

  • کد خبر : 75034
  • 19 مرداد 1402 - 12:30
رسمی: پدیده عراقی به بارسلونا پیوست

نوح درویش، پدیده ۱۷ ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، با قراردادی سه ساله رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.

به گزارش رویدا خبر به نقل از “ورزش سه”، بارسلونا و فرایبورگ برای انتقال نوح درویش، پدیده ۱۷ ساله آلمانی، به توافق رسیدند و درویش با انتقالی به ارزش ۲٫۵ میلیون یورو که با بندهای متغیر به پنج میلیون یورو نیز خواهد رسید، به تیم کاتالان پیوست.

قرارداد او تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد و در ابتدا برای تیم دوم بارسلونا به میدان خواهد رفت. بند فسخ یک میلیارد یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده است. او ساعاتی پیش در کلینیک باشگاه بارسلونا تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و در حضور خوان سولر و متئو آلمانی، مدیران بلندپایه بارسا، قراردادش را امضا کرد.

او با تکنیک خارق‌العاده‌اش در فوتبال آلمان مورد توجه قرار گرفته و به خصوص عملکرد او در تیم ملی زیر ۱۷ سال آلمان شگفت‌انگیز بود. درویش که به عنوان هافبک تهاجمی بازی می‌کند برای تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورش ۲۳ بازی انجام داده، ۹ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. این پدیده شانزده ساله که در تیم ۱۷ سال فرایبورگ بازی می‌کرد علاوه بر پست هافبک تهاجمی توان بازی به عنوان هافبک مرکزی و وینگر راست را دارد.

نوح اصالت عراقی دارد. رسانه‌های آلمانی از قابلیت بازی او در سبک‌های روان فوتبال و به خصوص سبک تیکی تاکا می‌گویند و به نظر می‌رسد او در بارسا می‌تواند شانس زیادی برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ داشته باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.