• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

رایزنی برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رودهن، بومهن و دماوند

  • کد خبر : 42806
  • 16 فروردین 1401 - 10:07
رایزنی برای تامین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رودهن، بومهن و دماوند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان ادامه دارد از رایزنی برای تامین اراضی اجرای طرح در سه شهرستان رودهن، بومهن و دماوند خبر داد.

غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با وزارت راه و شهرسازی، بخشی از اقدامات آن بنیاد را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: پالایش حدود ۱۸۰ هزارنفر متقاضیان استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است که بعد از بررسی نهایی، نتیجه اعلام خواهد شد.

صالحی افزود: نزدیک به ۱۳۰ هزار نفر از مجموع ۱۸۰ هزار نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان‌های استان تهران در رودهن، بومهن و دماوند متقاضی دریافت مسکن هستند.

وی توضیح داد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سه شهرستان رودهن، بومهن و دماوند مشکلاتی وجود دارد که در جلسات با اداره کل راه و شهرسازی استان در تلاش هستیم مشکل حل و تامین اراضی انجام شود.

صالحی با یادآوری این مطلب که طرح اقدام ملی  در طرح نهضت ملی مسکن ادغام شده است، گفت: از واحدهای مسکونی آغاز شده یکهزار و ۲۰۰ واحد در دماوند شروع شده است که ۷۰۰ واحد آن دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و مابقی نیز در ۵ هکتار اراضی پیشرفت ۱۰ درصدی دارد.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های کلان دولت سیزدهم است که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی را طی ۴ سال دولت سیزدهم در برنامه قرار داده است. در اجرای این طرح نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای کوچک مسئولیت احداث، نوسازی و بهسازی برخی واحدها را برعهده دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.