• امروز : شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

چالش‏‏‌ها و راهکارها در راستای شعار سال ۱۴۰۴؛ «سرمایه‏‏‌گذاری برای تولید» موفقیت‌های بانک صادرات ایران در مسیر بازگشت به جایگاه شایسته خود سرعت گرفته است پست بانک ایران سهمیه تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه، خرید و ساخت مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۴ را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد قدردانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بانک مسکن/ نقش کلیدی در پیشبرد نهضت ملی مسکن با آسیب‌شناسی و تزریق نقدینگی محدود، مشکلات صنایع قابل‌حل است سفر مدیرعامل بانک ملی ایران به ارومیه، گامی برای تقویت تولید و اقتصاد منطقه‌ای نشست سرپرست بیمه آسیا و شبکه فروش لزوم ارتقای سطح خدمت‌رسانی با بهره‌گیری حداکثری از بسترهای هوشمند رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد در سال ۱۴۰۳ بیمه مرکزی در جمع دستگاه‌های دارای عملکرد مطلوب بهره‌وری قرار گرفت رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا از شرکت خودرو سازی آرتابان دیزل بازدید کرد

2

رئیس کل بیمه مرکزی، میهمان شعبه استان خوزستان بیمه تجارت‌نو شد

  • کد خبر : 104407
  • 27 فروردین 1404 - 16:12
رئیس کل بیمه مرکزی، میهمان شعبه استان خوزستان بیمه تجارت‌نو شد

پرویز خسروشاهی، رئیس کل بیمه مرکزی در سومین روز از سفر منطقه‌ای خود از شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو، در این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران ارشد بیمه مرکزی صورت گرفت، رئیس کل با مدیر و کارکنان شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، ضمن بررسی عملکرد و فعالیت‌های شعبه، بر اهمیت نقش شرکت‌های بیمه در ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت بیمه‌گزاران تاکید شد. خسروشاهی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم استان خوزستان قدردانی کرد.
پوریا همت‌پور، مدیر شعبه اهواز بیمه تجارت‌نو ضمن تقدیر از رویکرد رئیس‌کل مبنی بر بازدید حضوری و گفت‌وگوی رودررو با اعضای شبکه فروش با اشاره به اهمیت کیفیت طرح‌ها و خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: صنعت بیمه اساسا مشتری‌محور است و باید فضای رقابتی به گونه‌ای طراحی شود که کیفی‌سازی خدمات و محصولات بیمه‌ای در صدر توجهات قرار بگیرد. در این مسیر، جمع‌آوری، دسته‌بندی و تحلیل نظرسنجی از بیمه‌گزاران و مخاطبان مهم‌ترین و علمی‌ترین اهرم کمکی است. 
او در ادامه از شرایط نابرابر رقابتی بین نمایندگان شبکه فروش و کارگزاران برخط انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر درباره این دو مجموعه در بخش اعمال تخفیفات و زمان رسوب حق بیمه تولیدی، رویکرد یکسانی وجود داشته باشد روح عدالت بر صنعت بیمه حاکم خواهد شد.
او در پایان از عملکرد شعبه و برنامه‌های آتی گزارش مبسوطی به رئیس‌کل و هیات‌ همراه ارائه کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=104407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.