• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران:ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان،اعتماد آفرین است

  • کد خبر : 77428
  • 28 شهریور 1402 - 16:45
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران:ارتباط مستقیم مدیران ارشد بانک با مشتریان،اعتماد آفرین است

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در واحد پاسخگویی روابط عمومی،به طور مستقیم از طریق تماس تلفنی با مشتریان و کارکنان بانک به گفت و گو پرداخت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،شفیعی پس از گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان بانک از شهرهای مختلف کشور، ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده، گفت:این مشکلات با توجه به شرایط و مقتضیات از طرف بخش های مربوطه مورد رسیدگی قرار می گیرد و پس از حصول نتیجه، اطلاع رسانی های لازم در این باره صورت می گیرد.

وی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی بانک ملی ایران برای فراهم کردن امکان ارتباط مستقیم مشتریان و بدنه کارکنان با مدیران ارشد،بیان کرد:کارکنان روابط عمومی میان بخش های مختلف بانک مانند سنگر سازان بی سنگری هستند که در مسیر خدمت رسانی با انواع فشارها و مشکلات رو به رو هستند و ما تلاش می کنیم تا شرایط مساعدتری را جهت خدمت رسانی این دسته از کارکنان فراهم کنیم.

شفیعی با اشاره به مزایای ایجاد امکان ارتباط مستقیم مشتریان با مدیران ارشد بانک، تاکید کرد:یکی از مهم ترین مزایای این اقدام این است که مدیران از بازخورد برنامه های اجرایی در بخش های مختلف، اطلاع میدانی کسب می کنند و می توانند از دریچه نگاه مشتریان یا همکارانی که در اقصی نقاط کشور حتی در دورافتاده ترین مناطق مشغول خدمت هستند،برنامه ها و طرح های در دست اجرا را مورد بررسی و آسیب شناسی قرار دهند.

وی ادامه داد:علاوه بر این، اینگونه ارتباط ها فرصت پاسخگویی را برای همه مدیران بانک فراهم می کند و موجب تقویت ارتباط بانک با بدنه مشتریان و تقویت اعتماد در آنها می شود.

گفتنی است در بازدید رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران از واحد پاسخگویی روابط عمومی، رئیس حسابداری مالی بانک نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=77428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.