• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

رئیس جدید اداره امور شعب جنوب تهران معرفی شد

  • کد خبر : 80812
  • 01 آذر 1402 - 12:23
رئیس جدید اداره امور شعب جنوب تهران معرفی شد

با حضور عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، احداله امیری به عنوان رئیس جدید اداره امور شعب جنوب تهران معرفی شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم تودیع علیرضا جعفری و معارفه احد اله امیری با حضور حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک، احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل، احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه دو کشور، سید جعفر میرزاده موسوی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، روسای حوزه ها، شعب و دیگر مسئولان برگزار شد. 

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک ضمن قدردانی از کارکنان جنوب تهران طی سخنانی  اظهار داشت: تمامی کارکنان بانک ملی ایران با توجه به تعلق خاطری که به بانک دارند، همواره با تعصب و عرق سازمانی در راستای ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان تلاش  می کنند و کارکنان جنوب تهران نیز  با همین ویژگی ها  در جهت جلب رضایت مردم و مشتریان گام بر می دارند و با دلسوزی و عشق به منظور  دستیابی به اهداف سازمان تلاش می کنند. 

معاون امور شعب بانک ملی ایران به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور  همه افراد باید در هر پست و مسئولیتی که هستند کار را فراتر از مسئولیت های روزانه خود بدانند و با نیت الهی و جلب حداکثر رضایت مردم و به صورت جهادی به امور رسیدگی کنند . 

حسن مونسان ناترازی نقدینگی را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: موجودیت و حیات هر سازمانی  به مشتریان آن سازمان بستگی دارد؛ از این رو تمامی کارکنان باید نسبت به درخواست ها و نیازمندی های مشتریان توجه داشته باشند و در جهت رفع نیازهای آنان تلاش کنند. 

عضو هیات مدیره بانک ضمن قدردانی از خدمات و اقدامات بسیار ارزنده علیرضا جعفری رئیس سابق اداره امور شعب جنوب تهران بیان داشت: جنوب تهران به لحاظ موقعیت اقتصادی در شرایط متفاوتی نسبت به سایر نقاط تهران قرار دارد اما با همدلی، همگرایی اتفاقات بسیار خوبی در طول مدت ریاست ایشان رخ داد و این اداره امور شعب در مقاطعی به عنوان ادارات امور شعب برتر و در بالاترین جایگاه در طرح عیار ملی قرار گرفت. 

عضو هیت مدیره بانک ملی ایران ضمن تبریک انتصاب احداله امیری وی را یکی از مدیران فعال ، اخلاق مدار ، عمل گرا معرفی کرد که همواره برای دستیابی به حقوق و منافع مشتریان تلاش می کند.

در ادامه نیز احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل ضمن قدردانی از علیرضا جعفری و تبریک انتصاب احداله امیری به عنوان رئیس جدید این اداره امور شعب یکی از ویژگی های کارکنان این اداره را برنامه ریزی و تلاش در سایه همدلی جهت حصول نتیجه برشمرد و اقدامات متعدد این اداره امور شعب را در جهت بازاریابی منطقه ای و فرامنطقه ای مورد تحسین قرار داد.

مدیر امور شعب تهران و مستقل منابع را ستون بانک دانست و بیان داشت: همه کارکنان باید ذهنیت بازاریابی داشته باشند و با همدلی و همراهی یکدیگر نقش موثر و تاثیر گذاری را  در بهبود تراز بانک ایفا نمایند . 

احد اله امیری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز  ضمن قدرانی از مدیران ارشد بانک و رئیس پیشین جنوب تهران با ابراز خرسندی از همکاری با کارکنان با دانش و متعصب این اداره امور شعب گفت : در مسیر تحقق اهداف و اعتلای بانک ملی ایران و خدمت به مردم شریف منطقه اقدامات موثری را انجام خواهیم داد؛ همه باهم باید  با برنامه ریزی مناسب  و درست در کنار هم نسبت به دستیابی به اهداف بانک تلاش کنیم.

وی طرح مهربانی بانک را یکی از محصولات کم نظیر شبکه بانکی کشور دانست و افزود: تمام تلاش خود را در جهت معرفی و توفیق این طرح به کار خواهیم بست. 

در پایان مراسم علیرضا جعفری رئیس پیشین اداره امور شعب جنوب تهران نیز  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اداره امور شعب و تبریک انتصاب امیری طی سخنانی گفت : اداره امور شعب جنوب تهران دارای کارکنان بسیار متعصب، با دانش و فعال است که  با همدلی و همراهی  توانستیم برنامه های خوبی را طراحی و اجرا کنیم  و حاصل تمام این تلاش ها و همراهی ها دستیابی به موفقیت های کم نظیر در سطح کشور بوده است .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.