• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
1

رئالیتی‌شو «کارمانی»،گامی نو در سرمایه‌گذاری

  • کد خبر : 89600
  • 07 خرداد 1403 - 14:44
رئالیتی‌شو «کارمانی»،گامی نو در سرمایه‌گذاری

نخستین قسمت رئالیتی‌شو کارمانی با شعار “تماشای این برنامه به سود شماست”، در تاریخ هشت خرداد ماه از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد در راستای به جریان افتادن حمایت‌ها از رشد کسب‌و‌کارها و همچنین ایجاد بستری برای سرمایه‌گذاری با سود مناسب، با حمایت بانک کارآفرین‌؛ معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با حمایت رسانه‌ای گروه دنیای اقتصاد اقدام به ساخت رئالیتی‌شو کارمانی در حوزه تامین مالی جمعی کرده است.
رئالیتی‎شو “کارمانی” با اجرای محمدسلوکی و کارگردانی محمدرضارضائیان، هر سه‌شنبه۸صبح به مدت۲۵هفته از شبکه نمایش خانگی فیلیمو به مخاطبان عرضه می‌شود. این برنامه با هدف ترویج سرمایه‌گذاری جمعی و رونق کسب‌وکارها، گامی نو در این عرصه برداشته و فرصت‌های جدیدی را برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.
در این برنامه، ۵۰ تیم که شرایط لازم برای تامین مالی جمعی را دارند، حضور خواهند داشت.

در هر قسمت دو تیم، طرح‌های خود را به سه متخصص برجسته در حوزه اقتصاد، مدیریت، کارآفرینی و… ارائه می‌دهند. در نهایت، تیم‌های‌ برتر موفق به دریافت مجوز برای راه‌اندازی پویش تامین مالی جمعی در سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد خواهند شد.
“کارمانی” با ارائه بستری امن و شفاف، سرمایه‌گذاری را برای افراد با هر سطح دانش و تجربه مالی آسان می‌کند. افراد با سرمایه‌گذاری حداقل۵۰۰هزار تومانی در طرح‌های برنده، می‌توانند در سود آن طرح‌ها سهیم شده و به رونق کسب‌وکارها کمک کنند.

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و حمایت از کسب‌و‌کارها می‌توانند از تاریخ سه‌شنبه هشتم خرداد ماه به تماشای “کارمانی” در شبکه نمایش خانگی فیلیمو بنشینند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=89600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.