• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون سقف وام بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافت حضور شرکت‌های گروه مالی گردشگری در دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی تأمین مالی ۳۶۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن به ارزش بیش از ۱۶۵ همت فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت نام در «طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی وارداتی» فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی توسعه سواد دیجیتال و هوش مصنوعی در سازمان‌های بیمه امکان ثبت‌نام خودروهای برقی وارداتی با حساب وکالتی بانک کارآفرین در سال گذشته مبلغ ۴۶۵ میلیون یورو از مطالبات ارزی و ۶۱۸ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانک وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یک فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبکه بانکی است بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح شرکت ساوانا که توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است شورای سیاست گذاری اطلاع رسانی صنعت بیمه راه اندازی خواهد شد

1

دیدار مدیر عامل بیمه حکمت با ارشد نظامی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 28262
  • 08 آبان 1400 - 15:37
دیدار مدیر عامل بیمه حکمت با ارشد نظامی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری

نیما مومنی زاده مدیر عامل بیمه حکمت با امیر آذرافروز ارشد نظامی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، بر طبق این گزارش،  در این دیدار امیر آذرافروز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرعامل شرکت بیمه حکمت و هیئت همراه، نسبت به همکاری های فی مابین ابراز خرسندی و آمادگی خود را در این راستا اعلام نمود.

در ادامه، مدیرعامل شرکت بیمه حکمت با امیر خلبان انگیزه فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی دیدار کرد. در این دیدار صمیمانه، امیر خلبان انگیزه ضمن ابراز رضایت از مجموعه شرکت بیمه حکمت بابت خدمت رسانی به کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، آمادگی خود را برای تعامل دوسویه با این شرکت اعلام کرد.

برپایه این گزارش، مدیر عامل شرکت بیمه حکمت ، درادامه از شعبه مرکزی اصفهان این بیمه نیز بازدید و از نزدیک با کارکنان و نمایندگان شبکه فروش دیدار و گفت و گو کردند.

گفتنی است ، امیرمحمد پورمند عضو هیئت مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه و حسام معتضدیان معاون توسعه مدیریت و منابع در این سفر مدیرعامل را همراهی نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.