• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت با کارکنان مدیریت مالی به مناسبت روز حسابدار 

  • کد خبر : 81882
  • 18 آذر 1402 - 15:00
دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت با کارکنان مدیریت مالی به مناسبت روز حسابدار 

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه ملت به مناسبت روز حسابدار در بازدید از مدیریت مالی این شرکت در فضایی صمیمانه با کارکنان این مدیریت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس، محمدتقی چراغی نائب رئیس و مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره بیمه ملت به مناسبت فرارسیدن روز حسابدار در فضایی صمیمانه با پرسنل مدیریت مالی دیدار و گفت‌و‌گو و فرارسیدن این روز را به همکاران این مدیریت تبریک گفتند.

یزدان‌دوست وجود تیم مالی و حسابداری قوی و مسلط در هر سازمانی را بسیار پر اهمیت دانست و با شایسته تقدیر دانستن اقدامات مدیریت امور مالی بیمه ملت، این روز را به همه کارکنان شاغل در این واحد تبریک گفت.

وی خطاب به کارکنان امور مالی شرکت، گفت: حساسیت کار شما بالا است، چرا که تهیه و ارایه گزارش فعالیت‌های مالی، درآمدها، هزینه‌ها، پرداخت خسارات، کارمزد، سود و زیان‌ و مالیات و … شرکت را بر عهده دارید و گزارشات مربوطه را در اختیار ذینفعان شرکت قرار می‌دهید.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: همکاران ما در بخش مالی با کار کارشناسی، گزارش‌های آماری دقیق و منسجمی را از اقدامات شرکت به صورت دوره‌ای ارائه می‌کنند که نتایج حاصله از این گزارش‌ها به عنوان مثال منجر به حفظ رکورد بالاترین توانگری مالی در صنعت بیمه کشور شده که برای چهارمین سال پیاپی به نام بیمه ملت به ثبت رسیده است.

یزدان‌دوست با بیان این مطلب که یکی از شفاف‌ترین شرکت‌های بورسی کشور هستیم، تصریح کرد: گزارش عملکرد مالی بیمه ملت به صورت ماهانه بر روی سامانه کدال منتشر می‌شود. عملکرد موفق بیمه ملت که با همت و تلاش همه همکاران به دست آمده است، باعث شده ما امروز با قدرت بتوانیم کارنامه خود را در معرض تحلیل و نظر همه ذینفعان از جمله سهامداران، مشتریان و عموم مردم قرار دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=81882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.