• امروز : دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳
0

دیدار سرپرست و اعضای هیئت مدیره بانک دی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ

  • کد خبر : 95347
  • 16 مهر 1403 - 14:42
دیدار سرپرست و اعضای هیئت مدیره بانک دی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ

به مناسبت هفته فراجا، سرپرست و اعضای هیأت مدیره بانک دی با سرهنگ مهدی افشار، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، اسماعیل جلیلی، سرپرست بانک دی در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه و تبریک فرا رسیدن هفته فراجا، تأکید کرد که نظام بانکی در تلاش است با هوشمندسازی فرایندها، دقت، سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان را افزایش داده و از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ نیز با قدردانی از تلاش‌های نظام بانکی در خدمات‌رسانی به عموم مردم، بر لزوم اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی و دانش شهروندان توسط بانک‌ها درباره شیوه‌های حفظ محرمانگی اطلاعات بانکی و جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران تأکید کرد.

در این دیدار که محمدرضا ادبی، نایب رئیس هیأت مدیره، همت‌اله حسین‌زاده، عضو هیأت مدیره، محمدمهدی مهدوی‌پویا، سرپرست مدیریت امور حراست و سیداحمد حسینی، رئیس اداره حوزه مدیریت نیز حضور داشتند، با اهدای لوحی از سوی بانک دی و نظام بانکی کشور از خدمات فراجا قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=95347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.