• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دیدار رییس و کارکنان منطقه تهران بزرگ با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

  • کد خبر : 44887
  • 19 اردیبهشت 1401 - 19:47
دیدار رییس و کارکنان منطقه تهران بزرگ با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

رییس و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه تهران بزرگ با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، سیده فاطمه حسینی فخر رییس و کارشناسان صندوق در منطقه تهران بزرگ ظهر امروز در دیداری با اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار رییس صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه تهران بزرگ ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و خدمات ارائه شده توسط صندوق در پایتخت، گفت: در سال ۱۴۰۰ صندوق قرض الحسنه شاهد در منطقه تهران بزرگ ۷۴۴۵ فقره تسهیلات با مبلغ ۲/۲۰۹/۱۵۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال را به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو پرداخت کرد.

سیده فاطمه حسینی فخر افزود: تعداد ۷۹۹ نفر از اعضای خانواده های محترم و عزیز شاهد و ایثارگر به عنوان اعضای جدید صندوق به جمع ما پیوستند تا امکان بهره مندی از خدمات قابل ارائه را پیدا کنند.

رییس صندوق قرض الحسنه شاهد منطقه تهران بزرگ در ادامه خلاصه ای از دستورالعمل های جاری و شرایط پرداخت تسهیلات را ارائه کرد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این نشست با تقدیر از خدمات و فعالیت های صندوق قرض الحسنه شاهد، گفت: به دلیل اهمیت فعالیت صندوق و خدماتی که این مجموعه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر دارد باید نحوه فعالیت صندوق و خدمات قابل ارائه آن بیش از پیش توسط روابط عمومی بنیاد به خانواده های شاهد وایثارگر اطلاع رسانی گردد.

صندوق قرض الحسنه شاهد در منطقه تهران بزرگ تا پایان سال ۱۴۰۰ دارای ۲۷/۲۸۹ عضو فعال بوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.