• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دیدار دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با مدیرعامل بیمه دانا

  • کد خبر : 79823
  • 14 آبان 1402 - 15:10
دیدار دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با مدیرعامل بیمه دانا

مدیرعامل بیمه دانا و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در دیداری صمیمانه، بر گسترش مناسبات دوجانبه و لزوم هم‌اندیشی متخصصان این حوزه در راستای بهبود وضعیت صنعت بیمه کشور تأکید کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران بعدازظهر روز شنبه ۱۳ آبان‌ماه جاری با حضور در شرکت بیمه دانا، با دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و در خصوص وضعیت صنعت و بیمه دانا با وی گفت‌‌وگو کرد. 

محسن پورکیانی در این دیدار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت بیمه دانا، به موفقیت‌ها و افتخارات به‌دست آمده‌ این شرکت در صنعت بیمه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با حضور مدیران ارشد متخصص در این شرکت، موفقیت‌های شایان توجهی به‌دست آمده که باعث افتخار بیمه دانا و صنعت بیمه کشور است. 

وی، توسعه‌نیافتگی صنعت بیمه در کشور را از چالش‌های جدی جامعه برشمرد و افزود: امیدواریم با بهره‌مندی از تفکر نظام‌مند، تعامل و هم‌افزایی تمامی ارکان صنعت بیمه بتوانیم گام‌های اساسی در جهت رفع این مشکلات برداریم. 

دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا نیز در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی از حضور دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در این شرکت، بر لزوم افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل بیمه‌ای با هدف بهبود وضعیت و عملکرد بیمه در جامعه تأکید و اظهار داشت: رعایت اصول حرفه‌ای، مدیریت بهینه ریسک، حمایت از نمایندگان و شبکه فروش، ایجاد رضایتمندی حداکثری بیمه‌گذاران، تعامل بیشتر ستاد و صف، اجرای برنامه‌های راهبردی شرکت هم‌سو با تقویت حوزه سرمایه‌گذاری، همواره از جمله اهداف و برنامه‌هایی بوده که در طی بیش از یک‌سال گذشته، موجب رشد پرشتاب و موفقیت‌های این شرکت شده است. 

وی، با قدردانی‌ از اقدامات مهم اخیر دبیرکل سندیکای بیمه‌گران که موجب افزایش میزان همکاری‌های دست‌اندرکاران این صنعت شده است، حمایت و پشتیبانی این شرکت از برنامه‌های سندیکا را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدوارم در سایه افزایش تعامل و هم‌افزایی مدیران ارشد و متخصصان بیمه، مشکلات موجود با تدابیر اتخاذ شده توسط مقام نهاد ناظر و سندیکای بیمه‌گران، به نحو مطلوب برطرف شده و شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش این نهاد مهم و تأثیرگذار در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.