• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دکتر نجارزاده: ایثارگران و جانبازان، چشم و چراغ بانک ملی ایران هستند

  • کد خبر : 85516
  • 26 بهمن 1402 - 14:25
دکتر نجارزاده: ایثارگران و جانبازان، چشم و چراغ بانک ملی ایران هستند

دکتر ابوالفضل نجارزاده در «جشن اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز» با تاکید بر نقش جانبازان و ایثارگران در تزریق روحیه جهاد و از خود گذشتگی در میان کارکنان بانک ملی ایران، گفت: ایثارگران و جانبازان، چشم چراغ این بانک هستند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره،هیات عامل و تعداد کثیری از جانبازان کشور در سالن همایش فردوسی برگزار شد،گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را از بسیاری مشکلات و توطئه ها نجات داده است و همه مردم کشور مدیون ایثار و رشادت ایثارگران عزیز هستند.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت شهیدان و تلاش های ایثارگران کشور است،تاکید کرد:آثار انقلاب اسلامی در همه ارکان کشور قابل لمس است و این عزت و سربلندی و استقلال،میراث خون شهیدان و پیروی از تفکرات معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

دکتر نجارزاده با تشریح برنامه های بانک ملی ایران  برای رفع مشکلات ایثارگران بانک، تاکید کرد: مدیران ارشد بانک اهتمام جدی  برای رفع مشکلات ۱۴ هزار ایثارگر در بانک ملی ایران دارند و تلاش می کنند در جهت جلب رضایت حداکثری آنها گام بردارند.

مدیر عامل بانک ملی ایران ادامه داد: مستند سازی خاطرات و تجربیات ایثارگران از جمله اقدامات ضروری است که برای انتقال به نسل های آتی باید در قالب تهیه کتاب، فیلم و…صورت بگیرد.

دکتر نجارزاده ضمن تاکید بر ارائه خدمات درمانی بهتر به ایثارگران و جانبازان ادامه داد:در سال آتی مشکلات مربوط به جانبازان با همکاری بخش های مختلف برطرف می شود و شرایطی فراهم خواهد شد تا بتوانیم خدمات ویژه ای را به این قشر عزیز ارائه دهیم.

سردار حسن رستگارپناه فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا نیز در این مراسم با تجلیل از نقش جانبازان به تبیین نقش فرهنگ ایثار و مقاومت در تحقق اهداف بلند انقلاب پرداخت.

رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا هم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: جانبازان کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند و با وجود این مشکلات همواره پای کار این انقلاب و نظام مقدس اسلامی بوده اند.

وی افزود: همه مستکبران جهان دست به دست هم داده اند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما این انقلاب به پشتوانه همه اقشار از جمله ایثارگران و جانبازان،از همه بحران ها عبور کرده است.

در پایان این مراسم تعدادی از جانبازان و ایثارگران بانک ملی ایران توسط مدیر عامل بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.