• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

3

دکتر حامد هاتفی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد شد

  • کد خبر : 36185
  • 30 دی 1400 - 20:25
دکتر حامد هاتفی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد شد

در مراسمی با حضور مقامات سازمانی و استانی دکتر حامد هاتفی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد معرفی و از خدمات دکتر توحیدی فر تجلیل شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم معارفه دکتر حامد هاتفی با حضور دکتر حسن‌خانلو، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی؛ دکترمنوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مقامات ستادی و استانی برگزار شد.

دکتر حبیب الله حسن خانلو قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که در مراسم معارفه مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان حضور داشت با اشاره به این که اصلی ترین وظیفه مسئولان در سازمان تامین اجتماعی خدمت به اقشار ضعیف جامعه است، گفت: “وظیفه ما این است که برای رفع مشکلات و موانع تمام تلاش خود را به کار ببندیم و با حفظ کرامت و ملایمت و با شفافیت کامل با مردم سخن بگوییم و با آنها تعامل داشته باشیم.”

دکتر حسن خانلو گفت: “مدیر جدید درمان استان باید با ارائه برنامه‌های مناسب و با حضور دربین مردم و دریافت انتقادات و انتظارات بیمه شدگان برای ارتقاء سطح درمان استان و جلب رضایت بیمه شدگان تلاش کند. برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که مناسب‌ترین خدمات  با کمترین پرداختی از جیب مردم به بیمه شدگان  ارائه گردد.”

دکتر محمدحسین توحیدی‌فر مدیر درمان سابق تامین اجتماعی استان یزد نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۸ ساله استان با تشکر از همکاری مجموعه همکاران، احداث درمانگاههای بافق، ابرکوه و اردکان را از دستاوردهای این سالها دانست و گفت: “افزایش ۴۸ تخت  به تخت های بیمارستان شهدای کارگر یکی از فعالیت‌های ویژه  این دوران بود. در دوران کرونا با تبدیل تهدید به فرصت و تکیه بر نیروهای توانمند مجموعه و توفیق الهی توانستیم بخش های جراحی ۳، داخلی و بخش فوق تخصصی را به طور کامل بازسازی کنیم.”

دکتر حامد هاتفی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان یزد نیز با اشاره به اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی از ضعیف ترین اقشار جامعه از نظر مالی هستند، گفت: “خدمت به بیمه‌شدگان توفیقی است که از طرف خداوند به ما داده شده است و ما با قدردانی از این  نعمت، باید خدمتگزار بیمه شدگان باشیم. تنها خدمات انجام شده است که از ما به یادگار می‌ماند و بیمه شدگان و مردم ما را از روی عملکردمان قضاوت خواهند کرد.”

وی  با اعلام برنامه‌های اجرایی مدیریت درمان گفت: “با همکاری و همدلی مجموعه همکاران و توفیق الهی برای رسیدن به اهدافمان تلاش خواهیم کرد  و امیدواریم نتیجه تلاشمان  خدمت به جامعه بیمه شده و رضایت قشر آسیب پذیر جامعه باشد.”

در پایان مراسم با اهدای لوحی از خدمات آقای دکتر محمدحسین توحیدی‌فر قدردانی و حکم مدیریت آقای دکتر هاتفی به وی اعطا شد.

متن حکم مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد صادر شده از سوی دکتر سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد منصوب می شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:

– تمرکز راهبردی بر حوزه مسئولیت خود و تمهید پاسخگویی به نیازهای درمانی بیمه شدگان استان.

– تقویت منطق فنی و مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.

– توجه ویژه به افکار عمومی با تاکید بر جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان یزد با اولویت دادن به اقداماتی که بدون نیاز به ایجاد ساختار جدید و تمهید منابع مالی خاص قابل انجام است.

– رعایت اخلاق سازمانی، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.

– اهتمام ویژه به برنامه های تحولی در ارایه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.

-استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و شایسته گزینی در انتصابات.

– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.