• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران نفرات برترخود را شناخت

  • کد خبر : 84535
  • 11 بهمن 1402 - 12:06
دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران نفرات برترخود را شناخت

مراسم اهدای جوایز دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد .

مراسم اهدای جوایز دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد .

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، در دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران که ثبت نام آن از۳۰ آذرماه تا ۱۷ دی ماه سالجاری ادامه داشت، ۱۰۸۹ هنرمند با بیش از ۲۸۰۰ اثر شرکت کردند که آثار آنها نیز مورد بررسی داوران سرشناسی چون جمشید حقیقت شناس، رضوان صادق زاده و معصومه مظفری قرار گرفت.

درنهایت ۱۸۵ اثر از ۱۷۳ هنرمند شرکت کننده در «دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران» برای نمایش در گالری‌های استاد ممیز، استاد میرمیران، پاییز وزمستان انتخاب شدند.

براساس این گزارش، داوران این رویداد،در دو مرحله داوری از ۱۷۳ اثر راه یافته به نمایشگاه نفرات برتر را انتخاب کردندکه جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی این رقابتها به پرویز معزز به عنوان نفر برتر، تعلق گرفت.

الهام ایثاری و سارا معتمد نیا نیز جایزه تقدیری ۲۵ میلیون تومانی را از آن خود کردند.

در مراسم اهدای جوایز«دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران»،امیر راد، رئیس انجمن هنرمندان نقاش ایران، گزارشی از میزان مشارکت علاقه مندان در این رویداد را اعلام و از عوامل اجرایی این مسابقه قدردانی کرد .

حمیدرضا قنبری، مدیر بازاریابی و مطالعات بازار شرکت بیمه سامان نیز با اعلام تداوم حمایت این شرکت بیمه ای از هنرمندان، از ادامه برگزاری مسابقه رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران درسال های آینده هم خبر داد .

دومین رویداد جایزه بزرگ نقاشی معاصر ایران » توسط بیمه سامان و با همکاری انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار شد.

ایجاد بستری مناسب برای نمایش رویکردهای معاصر در نقاشی ایران، زمینه سازی رشد و بالندگی هنرمندان ایران، رشد فرهنگ بصری مخاطبان در سطوح مختلف جامعه، انتخاب و معرفی سالانه هنرمندان نقاش معاصر ایران به جامعه مخاطبان، ارج گذاری فعالیت هنرمندان منتخب، ایجاد فضایی پویا درصحنه هنرهای تجسمی ایران با تمرکز بر رسانه نقاشی و نیز تشویق نهادهای گوناگون اقتصادی در حمایت از هنر و هنرمندان از جمله اهداف بیمه سامان در برگزاری این رویداد بوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.