• امروز : سه شنبه - ۱۹ فروردین - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

قائم مقام مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران معرفی شدند استفاده از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به منظور تحقق اهداف شعار سال ۱۴۰۴ سرپرست مدیریت بیمه آرمان در شعبه‌ سمنان منصوب شد اهداف عملیاتی و بسته سیاست اعتباری بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۴ ابلاغ شد / تاکید نجارزاده بر تحقق شعار سال و ادامه خروج از بنگاه‌داری دیدار مجازی مدیرعامل بیمه سینا با همکاران شعب سراسر کشور بیمه ملت در سال ۱۴۰۳ بیش از ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد ضرورت باز تعریف پروژه‌های بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بانک/ هم افزایی تمامی بخش‌های بانک با حوزه فناوری اطلاعات بیمه دی جدی تر و مصمم تر از سال قبل ،جایگاه خود را ارتقا خواهد داد سرمایه‌گذاری ۱۷۷ همتی بانک مسکن در تولید مسکن کشور/ تداوم طرح نهضت ملی با درخشش بانک مسکن بانک صادرات ایران در سال جدید موقعیت ممتاز خود در نظام بانکی را تثبیت می‌کند پرداخت ۱۳.۶هزار میلیاردریال تسهیلات تکلیفی در سال ۱۴۰۳

10

دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

  • کد خبر : 30587
  • 02 آذر 1400 - 11:54
دور جدید همکاری بانک آینده و شرکت بیمه ایران آغاز شد

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک آینده و شرکت بیمه ایران توسط نادر خواجه حقوردی معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و اسماعیل داورپناه معاون توسعه و مدیریت منابع شرکت بیمه ایران، زمینه ارائه خدمات متقابل بانکداری، بیمه‌ای و ایجاد هم‌افزایی لازم و پایه‌ریزی یک اتحاد استراتژیک مالی و اعتباری به‌منظور ارزش‌آفرینی برای مشتریان، سهامداران، کارکنان و مجموعه ذی‌نفعان طرفین، فراهم شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک آینده، پشتیبانی و توسعه نظام دریافت و پرداخت الکترونیکی بیمه ایران در نقاط تعیین شده از سوی شرکت و سطح سرویس توافق شده (SLA) از موضوعات این تفاهم‌نامه مشترک است.
اختصاص و افتتاح حساب متمرکز یک‌پارچه به تعداد موردنیاز و متناسب با نیاز پروژه، توسعه خدمات از طریق سایر کانال‌‌های ارتباطی الکترونیکی به‌صورت تدریجی، تامین و ارائه سرویس سایر درگاه‌های دریافت حق بیمه از قبیل خدمات درون شعبه‌ای (نقد و چک)، موبایل بانک، خودپرداز (ATM)، اینترنت بانک (IPG)، USSD و سایر درگاه‌های موردنیاز با حفظ یکپارچگی، پنل کاربری و وب‌سرویس مرتبط با استخراج گزارش‌های واریز وجوه حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارت‌های بیمه ایران با سطوح کاربردی و دسترسی‌های مورد نظر شرکت در چارچوب ضوابط بانکی، از جمله خدمات توافق شده در این تفاهم‌نامه است.
هم‌چنین، ارائه خدمات بانکی و شخصی‌سازی شده در زمینه‌های مختلف بانکی، تامین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی دستگاه‌های پایانه فروش، ارائه زیرساخت‌های لازم برای استقرار شرکت‌های پرداخت‌یار، واریز وجوه حق بیمه پرداخت شده مشتریان به حساب‌های بیمه ایران در بانک، ارائه آموزش‌های لازم و استخراج و ارائه گزارش‌های مالی مربوط به خدمات دریافت و پرداخت نیز از دیگر خدماتی است که ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.