• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

در همایش هوش استراتژیک؛ مضامین و اهداف جدید استراتژی بانک شناسایی و بررسی شد

  • کد خبر : 59902
  • 19 آذر 1401 - 12:26
در همایش هوش استراتژیک؛ مضامین و اهداف جدید استراتژی بانک شناسایی و بررسی شد

در دومین روز از همایش هوش استراتژیک که با حضور اعضای هیات عامل، روسای ادارات کل و امور شعب و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد، مضامین و اهداف جدید بانک شناسایی و در راستای توسعه و درآمد زایی بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش مدیران ارشد و کارشناسان مناطق و واحدهای مربوطه بانک با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری از موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجه و مهم بانک، در راستای برنامه ریزی برای طراحی و تدوین اهداف و مضامین جدید سال آینده بانک فرصت ها، نیازها و تهدیدات را شناسایی و نقاط قوت و ضعف ها را بررسی کردند. 

در این همایش نیز بریکپارچه سازی سامانه های بانک، کاهش تسهیلات تکلیفی، طبقه بندی مشتریان، افزایش تبلیغات محصولات و خدمات بانک، جانشین پروری و پیشرو بودن بانک در شبکه بانکی تاکید شد.

امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که فرآیند سودآوری در سازمان های خدمت رسان همانند بانک متاثر از دو عامل طراحی محصول و خدمت جدید و فروش و بازاریابی است، افزود: صف و ستاد در کنار هم باید در راستای درآمدزایی بانک تلاش کنند.

وی به ظرفیت ها و توانمندی های شعب بانک در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شعب با هم افزایی، برخورد مناسب و مشتری مداری، جذب منابع جدید، کسب درآمدهای کارمزدی و کاهش هزینه ها می توانند در سودهی بانک ارزش آفرین و نقش آفرین باشند.

وی وجود یکپارچگی و هماهنگی بین صف و ستاد را در بانک امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: با طراحی و تولید به روز، باکیفیت، مناسب، مطلوب و رقابت پذیرخدمات و محصولات مبتنی بر فرآیندهای ساده و بهینه متناسب با نیاز مشتریان و فروش آن ها توسط کارکنان در شعب زمینه درآمدزایی و توسعه بانک بیش از پیش فراهم می شود.

رزازان در ادامه توسعه بانکداری دیجیتال را از مهمترین مضامین استراتژی بانک برشمرد و گفت: عملکرد و هماهنگی همکاران در واحدهای صف و ستاد در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های استراتژی بانک موثر است.

در این همایش نیز کارگروه تخصصی تجزیه و تحلیل محیطی و ارائه مدل ارزیابی عملکرد واحد های صف با حضور کارشناسان مناطق و واحدهای تابعه بانک برگزار و حاضران و شرکت کنندگان در این همایش با ارئه پیشنهاد به بحث و تبادل نظر در حوزه های مربوطه پرداختند.

شایان ذکر است در این همایش از کارشناسانی که با اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک تعامل گسترده و ارتباطات موثری داشتند، تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.