• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

دریافت گواهینامه ISO/IEC20000توسط سپ

  • کد خبر : 69466
  • 24 اردیبهشت 1402 - 12:39
دریافت گواهینامه ISO/IEC20000توسط سپ

سپ با دریافت گواهینامه ISO/IEC20000:2018 نشان داد که محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سپ، مهرداد باب الحوائجی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی این سازمان ضمن اشاره به ارائه خدمات به مشتریان همگام با استانداردهای روز دنیا بیان کرد: اجرای بهینه و اثربخش سیستم های مدیریتی همواره از مهمترین اهداف سپ بوده است. در همین راستا شرکت سپ موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC20000:2018 به ‌عنوان یک استاندارد جهانی در حوزه ” کیفیت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات” گردید و هم اکنون تنها شرکت PSP ایرانی دارنده این گواهینامه است.

باب الحوائجی در خصوص اهمیت اخذ این گواهینامه عنوان کرد: با توجه به اهمیت بالای فرآیندگرایی جهت رشد و توسعه پایدار در سازمان های امروزی، بدون وجود سیستمی مدون و یکپارچه، بقا و پیشرفت تا حدود زیادی غیر ممکن است. لذا پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریتی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سپ اهداف دریافت این گواهینامه را، شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان، مدیریت و کنترل تغییرات، جاری نمودن تفکر مبتنی بر ریسک، حذف فرآیندهای زائد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کارایی و اثربخشی سازمان دانسته و درخصوص کاربردهای ISO/IEC20000:2018 تصریح کرد: یکپارچگی در اجرای بهینه فرآیندها، پایش و اندازه گیری عملکرد آنها و اجرای اثربخش سیستم های مدیریتی در سازمان به ما کمک می کند ضمن شناسایی کاستی های وضعیت جاری، برای رسیدن به وضعیت مطلوب هدف گذاری نموده و با حصول این اهداف، گام موثری در مسیر موفقیت سازمان برداریم.

مهرداد باب‌الحوائجی افزود: در واقع دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC20000:2018 نشان دهنده آن است که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، محصولات و خدمات خود را در حوزه فناوری اطلاعات ، مطابق با به‌روزترین استانداردهای بین المللی طراحی، ارائه و پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.