• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

0

دریافت ارز مسافرتی در کوتاه ترین زمان با «بله»

  • کد خبر : 80814
  • 01 آذر 1402 - 12:24
دریافت ارز مسافرتی در کوتاه ترین زمان با «بله»

برای خرید ارز مسافرتی می توان از طریق اپلیکیشن «بله» در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام و ارز خود را به راحتی در فرودگاه دریافت کنید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای خرید ارز مسافرتی در بله، باید وارد زبانۀ «خدمات» شده و گزینه «ارز مسافرتی» را انتخاب کنید.

سپس مشخصات فردی‌ اعم از نام، نام خانوادگی، نام پدر، شمارۀ شناسنامه، کد ملی، کدپستی، شمارۀ گذرنامه و تاریخ تولد را وارد و  تعهدنامه را تأیید کنید.

 تاریخ پرواز، نام فرودگاه و کشور مقصد را انتخاب و نوع و مقدار ارز درخواستی را مشخص کنید. با انجام پرداخت می توان با شناسۀ فروش در تاریخ مشخص‌شده به باجۀ بانک ملی یا دستگاه دریافت ارز در فرودگاه مراجعه و ارز را دریافت کنید. 

خرید ارز مسافرتی فقط در صورتی ممکن است که شماره تلفن حساب کاربری بله و صاحب حساب متعلق به یک کد ملی باشد. همچنین با هر شماره همراه بله فقط یک بار امکان خرید ارز وجود دارد.

لازم به ذکر است، اگر مسافر ارز را دریافت نکرده باشد می تواند حداکثر ۱۰ روز بعد از تاریخ سفر به یکی از شعبه‌های ارزی بانک مراجعه و برای ابطال فروش ارز و استرداد وجه ریالی خود اقدام کند.

برای خرید ارز مسافرتی سن خریدار باید بیش از  ۱۸ سال باشد و هر مسافر فقط یک بار در سال امکان خرید ارز مسافرتی تا سقف ۵۰۰ دلار را دارد.

فاصله زمانی بین درخواست خرید ارز مسافرتی و تاریخ پرواز حداکثر ۷ روز و زمان فروش ارز مسافرتی ۲۴ساعته ا‌ست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.