• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

درخشش بانک شهر در اولین جشنواره آگهی های صداوسیما

  • کد خبر : 84094
  • 03 بهمن 1402 - 15:36
درخشش بانک شهر در اولین جشنواره آگهی های صداوسیما

اولین جشنواره آگهی های صداوسیما طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان های مختلف در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که پیمان جبلی رئیس سازمان صداو سیما حضور داشت، لوح تقدیر و جایزه بهترین آگهی های سیاست های مدیریت پیام به دکتر مطهری مشاور مدیرعامل و مدیرامورحوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر به نمایندگی از مدیرعامل این بانک اهداء شد.
در لوح اهدایی رئیس سازمان صدا و سیما به دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر آمده است: عرصه تبلیغات ملی، هموارسازی مسیر پیشرفت ایران اسلامی بر مدار هویت محوری و عدالت گستری است؛ آوردگاهی که رقابت سازنده در آن، چرخه رونق اقتصادی را شتاب می بخشد و ظرفیت ها و توانمندی های گسترده کشور را در حوزه تولید ملی، متجلی می سازد.
در این عرصه، آگهی های بازرگانی به مثابه آمیزه ای از تبلیغات و پیام های اقتصادی و فرهنگی، با معرفی و حمایت از تولیدات ایرانی مبتنی بر الگوی زندگی اسلامی – ایرانی، جایگاه اثرگذاری در تحقق اهداف تحولی رسانه ملی دارند و گستره مخاطبان را با این جریان و حرکت اثرگذار همراه می سازد.
بر این اساس، از خدمات و تلاش های ارزنده جنابعالی به عنوان”برگزیده بخش سیاست های مدیریت پیام در نخستین جشنواره فرهنگی – اقتصادی آگهی های بازرگانی سازمان صدا و سیما ” قدردانی می کنم و دوام توفیقات شما را از درگاه پرودگار تعالی خواستارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.