• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

دانش آموزان موثرترین گروه برای ترویج فرهنگ بیمه هستند

  • کد خبر : 84426
  • 09 بهمن 1402 - 17:39
دانش آموزان موثرترین گروه برای ترویج فرهنگ بیمه هستند

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، راهکار اصلی پیشگیری و جبران خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی را اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دانست و گفت: دانش آموزان مناسب ترین و اثرگذارترین ظرفیت برای ترویج فرهنگ بیمه در جامعه هدف هستند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، مهدی قمصریان امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان پویش “بیمه شرط عقل است” در محل سالن اجتماعات صندوق، با تبیین ماموریت های صندوق به زبان ساده برای دانش آموزان حاضر، گفت: رسالت شما آینده سازان برای حفاظت از سرمایه انسانی، آگاه سازی جامعه برای تهیه بیمه نامه شخص ثالث و کاهش تلفات و عوارض ناشی از آن است.
وی با اشاره به آمار بالای تلفات ناشی از سوانح رانندگی در کشور و ضرورت صیانت از نسل مولد کشور، یکایک دانش آموزان را “سفیران نجات” نامید و گفت: صندوق  از ایده های خلاقانه و متنوع مدارس در سراسر کشور برای تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه اجباری شخص ثالث و تکمیل زنجیره ارزش حمایت می کند.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در بخش دیگری از سخنان خود که در فضای صمیمی و در پاسخ به پرسش های دانش آموزان بیان داشت، خطاب به آنان تاکید کرد که طرح مبانی نظری در این حوزه هر چند لازم اما کافی نیست؛ مسئولیت خطیر شما، بهره گیری از خلاقیت برای ایجاد چالش در میان والدین و جامعه از مخاطرات زیانبار عدم رعایت ایمنی در استفاده از وسایل نقلیه و فقدان پوشش های بیمه ای حوادث شخص ثالث است.

در این مراسم که معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برخی معلمان مدارس استان و معاونین صندوق تامین خسارت های بدنی نیز حضور داشتند، تعدادی از دانش آموزان برگزیده، خلاقیت های خود را در حوزه فرهنگ بیمه اجرا و لوح تقدیر و جوائز دریافت کردند.

برگزیدگان از میان دانش آموزانی هستند که آثار خود را در محتواهای رسانه ای از قبیل عکس، کلیپ، اینفو، خبر، پادکست تولید کرده بودند.
افتتاحیه پویش “بیمه شرط عقل است” آذرماه جاری و همزمان با هفته بیمه در رباط کریم برگزار شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.