• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

دیدار هیئت‌رئیسۀ کانون بازنشستگان بانک صادرات ایران با مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶هزار نفر با وام ازدواج بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به خانه بخت رفتند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تحقق ۹۸درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد عملیات اجرایی بخش صنعتی وخط تولید پروژه  فروآلیاژ شیروان کلید خورد / گامی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی خراسان شمالی برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳ سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد

1

خط قرمزی در برخورد با فساد و فرار مالیاتی نداریم

  • کد خبر : 30693
  • 03 آذر 1400 - 11:18
خط قرمزی در برخورد با فساد و فرار مالیاتی نداریم

تجارت‌گردان – رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.

تجارت‌گردان – رسانه مالیاتی ایران، داود منظور با تاکید بر ضرورت تکریم مودیان مالیاتی و مودی مداری گفت: ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم. 

 رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی، مبارزه فساد اداری و همچنین برخورد جدی با فرار مالیاتی است، گفت: با هدف ارتقای سلامت نظام اداری و حرکت به سمت نظام مالیاتی عادلانه و منصفانه، همه مدیران سازمان باید یک صدا و قاطعانه با فساد اداری برخورد کنند. 

وی تصریح کرد: واحد‌های نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند. رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، بر ضرورت ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری با رویکرد افزایش رضایت‌مندی مودیان، بهبود تمکین مالیاتی و صیانت همزمان از حقوق دولت و مودیان مالیاتی تاکید کرد.

 منظور، همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و سطح دانش و تخصص همکاران در ارتقای کارآیی سازمان و رضایت مودیان مالیاتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمت دانش محوری، تخصص‌گرایی و اخلاق مداری حرکت کند. 

وی با بیان اینکه ارتباط با مودیان باید در برنامه روزانه مدیران قرار گیرد، گفت: مدیران کل و معاونین ایشان لازم است روزانه، زمانی را به صورت حضوری برای ارتباط با مودیان اختصاص دهند و همچنین از طریق سیستم پیامکی و یا از طریق ایمیل سازمانی و تقویت مرکز ارتباط مردمی سازمان با شماره ۱۵۲۶ در خصوص ارتباط با مودیان مالیاتی اهتمام ویژه‌ای بعمل آورند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.