• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
5

خطوط هوایی حق فروش بلیت با افزایش قیمت را ندارند

  • کد خبر : 42124
  • 28 اسفند 1400 - 10:21
خطوط هوایی حق فروش بلیت با افزایش قیمت را ندارند

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در نوروز امسال قیمت بلیت و خدمات سفر افزایش قیمت ندارد و خطوط هوایی حق فروش بلیت با افزایش قیمت را ندارند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، شهریار افندی زاده جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد ملی خدمات سفر از چگونگی ارایه خدمات به مسافران نوروزی در ترمینال یک و دو فرودگاه بین المللی مهرآباد دیدن کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با حفظ سلامتی مسافران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ایمنی و رعایت کامل دستورالعمل ها را در حمل و نقل عمومی تضمین کنیم.

معاون حمل و نقل وزیر راه بر استقرار نمایندگان پاسخگو و تام الاختیار خطوط هوایی در فرودگاه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق تر باید از تأخیرات طولانی جلوگیری کرده و با اطلاع رسانی مناسب و دقیق و به موقع از سردرگمی مسافران که منجر به نارضایتی آنها می شود، جلوگیری کنیم.

افندی زاده بر الزام شرکت های هواپیمایی بر فروش بلیت در چارچوب قیمت های مصوب تأکید کرد.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود سفرهای نوروزی افزایش قابل توجهی داشته باشد و بازه زمانی مسافرت‌ها از ۲۵ اسفند شروع می‌شود و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد ملی خدمات سفر افزود: کرونا همچنان وجود دارد و باید پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود و سامانه‌ای با عنوان «ایران من»تشکیل شده و همه شرکت‌های حمل و نقلی موظف هستند در فروش بلیط، استعلام از وزارت راه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هیچگونه افزایش قیمتی روی خدمات  وجوه مختلف حمل و نقل وجود نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، پیشتر عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری فرودگاه امام از آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برای اعزام و پذیرش حدود ۳۵۰۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

 علیرضا مجذوبی افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام گرفته، مجوزهای لازم به منظور انجام حدود سه هزار و پانصد پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) به ۲۶ مقصد پروازی در نوروز پیش رو صادر شده ‌است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.