• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

خسارت ۷۶ میلیارد ریالی شرکت آیسان خزر توسط بیمه ایران پرداخت شد

  • کد خبر : 79405
  • 07 آبان 1402 - 10:00
خسارت ۷۶ میلیارد ریالی شرکت آیسان خزر توسط بیمه ایران پرداخت شد

بیمه ایران خسارت ۷۶ میلیارد ریالی شرکت آیسان خزر، تولید کننده لوازم خانگی را در حاشیه برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در محل غرفه این شرکت در نمایشگاه فوق ودر حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت پرداخت کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی ،رییس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران در آیین پرداخت چک خسارت فوق که با حضور مهدی مونسان مدیر کل دفتر هیات مدیره، فرامرز قهرمانی مدیر کل بیمه ایران استان آذربایجان شرقی و مهندس صفایی مدیر عامل شرکت لوازم خانگی آیسان خزر انجام شد ،تاکید کرد: علاقه مند هستیم تکریم بیمه گذار را در زمان پرداخت خسارت بسیار پررنگ تر از زمان صدور بیمه نامه انجام دهیم و در زمان خسارت هم، حال بیمه گذار را جویاشویم. به همین دلیل امروز در غرفه این شرکت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حاضر شدیم تا بگوییم صنعت بیمه به مشتریان خود افتخار میکند و اگر به مشتریان توجه نکنیم آسیب خواهیم دید.
شریفی در ادامه افزود: ما در بیمه ایران از اعتماد بیمه گذاران به نشان تجاری بیمه ایران مفتخر هستیم و برای افزایش میزان رضایتمندی ایشان پرداخت خسارت منصفانه، سریع  و باکیفیت را یکی از شاخص های  ارزیابی مدیران در بیمه ایران قرار داده ایم به عبارت دیگر مدیری که خسارت مردم را به موقع پرداخت کند رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.
شریفی گفت: تلاش داریم در کنار بخش خصوصی در راستای توسعه اقتصادی و افزایش سطح  تولید ملی به تعهدات خود به خوبی عمل کنیم. در کنار بیمه گذاران و تولید کنندگان هستیم تا آنها بتوانند بدون دغدغه ، صرفا به فعالیت تولیدی  و افزایش بهره وری خود بپردازند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.