• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

خرید با تخفیف از بیمه ملت تا ۲۲بهمن؛ جشنواره میلاد نور تا نور بیمه ملت تمدید شد

  • کد خبر : 84325
  • 08 بهمن 1402 - 15:05
خرید با تخفیف از بیمه ملت تا ۲۲بهمن؛ جشنواره میلاد نور تا نور بیمه ملت تمدید شد

شرکت بیمه ملت با تمدید جشنواره میلاد نور تا نور تا روز ۲۲ بهمن ماه، فرصتی دوباره برای خرید بیمه با تخفیف ویژه برای مشتریان فراهم کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت حضرت علی (ع)، جشنواره میلاد نور تا نور را از ۱۴ دی آغاز کرد. این جشنواره که قرار بود تا ۵ بهمن ادامه داشته باشد با تصمیم مدیران شرکت به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر تا روز ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

 بر این اساس در این جشنواره، میزان تخفیف در بیمه‌نامه بدنه برای خودروهای با ارزش بیش از یک میلیارد تومان ۱۰ درصد اعلام شده است. همچنین میزان تخفیف در بیمه‌نامه شخص ثالث برای پوشش مازاد مالی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ۲۵ درصد خواهد بود. ارائه ۵۵ درصد تخفیف بازاریابی بر روی نرخ‌های سیستمی آتش سوزی در مدت برگزاری این جشنواره فعال خواهد بود.

 بهمن سوری سرپرست معاونت توسعه بازار بیمه ملت در این خصوص گفت: با توجه به استقبال گسترده مشتریان از جشنواره میلاد نور تا نور، و فرارسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم گرفتیم این جشنواره را تا روز ۲۲ بهمن ماه تمدید کنیم. هدف ما از برگزاری این جشنواره، حمایت از مشتریان و گسترش و ارائه محصولات بیمه‌ای با کیفیت و قیمت مناسب است.

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید بیمه‌نامه‌های اعلام شده، می‌توانند به سایت بیمه ملت به آدرس melat.ir، شبکه فروش و نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور و یا شعب این شرکت مراجعه و از این تخفیفات بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=84325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.