• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

خروج کالاهای اساسی از انبارهای اموال تملیکی سرعت می گیرد

  • کد خبر : 25019
  • 30 شهریور 1400 - 15:28
خروج کالاهای اساسی از انبارهای اموال تملیکی سرعت می گیرد

رویداد خبر – مدیر جمع آوری و نگهداری اموال منقول به منظور بررسی وضعیت تعیین تکلیف کالاها از انبارهای کانتینری، میثاق و انبار مدیریت اموال تملیکی هرمزگان در محدوده بندر شهید رجایی بازدید بعمل آورد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، برومند میرزایی‌پور مدیر جمع آوری و نگهداری اموال منقول این سازمان به همراه مهدی فتحی مدیر اموال تملیکی هرمزگان به منظور بررسی وضعیت تعیین تکلیف کالاها از بنادر و انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان بازدید به عمل آورد.

میرزایی پور با اشاره به اهمیت این بازدید اظهار کرد: طی هفته گذشته جلسه‌ای با محوریت بررسی وضعیت رسوب کالاها در بنادر و انبارهای عمومی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل ، معاون بهره‌برداری و فروش اموال تملیکی و معاون قضایی دادستان کل کشور برگزار گردید که بر تسریع خروج کالاهای اساسی از انبارها و جلوگیری از رسوب آنها تاکید شد.

مدیر جمع آوری و نگهداری اموال منقول عنوان کرد: بازدید از انبارهای کانتینری، میثاق و انبار سازمان در محدوده بندر شهید رجایی به منظور رفع مشکلات و موانع موجود در خصوص تسریع در تعیین تکلیف پرونده های جاری و سنواتی اموال تملیکی هرمزگان بخصوص کالاهای اساسی انجام شد که پس ازبررسی و جمع‌بندی نهایی راهکارهای سرعت بخشیدن به امور ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=25019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.