• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

خروج مسکن از رکود با جذب نقدینگی

  • کد خبر : 80255
  • 21 آبان 1402 - 15:50
خروج مسکن از رکود با جذب نقدینگی

مشاور عالی مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از جذب سرمایه و امضای چندین تفاهم‌نامه خبر داد، گفت: به طور یقین جذب سرمایه در بدنه بانک، به بحث نهضت ملی مسکن و همچنین در حوزه ساخت و ساز مسکن کمک خواهد و در آینده با رونق ساخت و ساز در کشور شاهد خروج مسکن از رکود خواهیم بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، وحید ایمانی در گفت و گو با صدای بورس با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی کشور، گفت: کشور از لحاظ اقتصادی از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و به طور یقین گردهمایی‌ها و نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه کیش اینوکس می‌تواند به تعامل بیشتر شرکت‌های بورسی، بانکی و بیمه‌ای بیانجامد و در آن صورت است که شاهد آن بروز و ظهوری که ما در تارگت اقتصادی کشور به آن نیاز داریم، دست یابیم.

مشاور عالی مدیر عامل و مدیر حوزه ریاست بانک مسکن ادامه داد: وجود اینگونه نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها می تواند به گسترش تعاملات و هم افزایی شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک کند و امیدواریم و مطمئن هستم بانک مسکن وشرکت‌های تابعه آن که با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در این نمایشگاه حضور دارند با دست پر به تهران بازگشته‌اند.

وی از جذب سرمایه و امضای چندین تفاهم‌نامه خبر داد و افزود: مهم‌ترین هدف بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن برای حضور در گردهمایی‌ها و نمایشگاه کیش اینوکس بازاریابی برای افزایش و جذب سرمایه است. به طور یقین جذب سرمایه در بدنه بانک، به بحث نهضت ملی مسکن و همچنین در حوزه ساخت و ساز مسکن کمک خواهد و در آینده با ررونق ساخت و ساز در کشور شاهد خروج مسکن از رکود خواهیم بود.

ایمانی تصریح کرد: دستاوردهای حضور بانک مسکن و شرکت‌های تابعه آن در رویداد کیش اینوکس به زودی برای مردم و رسانه‌ها از سوی همکارانمان اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.