• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

خدمات ویژه رایگان Care+ به کاربران ایرانی سری Galaxy S24 ارائه می‌شود

  • کد خبر : 85631
  • 29 بهمن 1402 - 11:49
خدمات ویژه رایگان Care+ به کاربران ایرانی سری Galaxy S24 ارائه می‌شود

گوشی‌های سری Galaxy S24 سامسونگ، اواخر دی ماه به طور رسمی رونمایی شدند و در مدت کوتاهی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار گرفتند. این گوشی‌ها با تجهیز به هوش مصنوعی گلکسی یا Galaxy AI تجربه موبایلی جدیدی را ارائه می‌دهند و عصر تازه‌ای را در دنیای فناوری و ارتباطات آغاز کرده‌اند. جدیدترین پرچمداران گلکسی سامسونگ در ایران، از پشتیبانی ویژه‌ای برخوردار شده‌اند. براین اساس، شرکت همراه سرویس خاورمیانه به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ در ایران، سرویس ویژه‌ای را به خریداران گوشی‌های سری Galaxy S24 ارائه می‌کند.

این خدمات شامل مواردی مثل شکستگی و ضربه خوردگی، آب‌ خوردگی، آتش‌سوزی یا انفجار و نوسانات برق می‌شود. تمامی کاربرانی که این سرویس را فعال کنند، می‌توانند در طول دوره سه ماهه آن، برای یک بار از این خدمات استفاده کنند.

کدام گوشی‌ها شامل این طرح می‌شوند؟

این خدمات ویژه، مختص گوشی‌های Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra است و همه دستگاه‌های تحت گارانتی تمامی شرکت‌ها را شامل می‌شود.

کاربرانی که دستگاه خود را تا تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ خریداری کرده، در سامانه همتا (رجیستری) و همچنین در وبسایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه ثبت کرده باشند، می‌توانند از این خدمات ویژه رایگان بهره ببرند.

شرایط ثبت‌نام و استفاده چیست؟

برای استفاده از این سرویس ویژه، حداکثر تا ۱۰ روز پس از فعال‌سازی دستگاه فرصت دارید که به این لینک مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهید. پس از اینکه ثبت‌نام خود را تکمیل کردید، سرویس ویژه رایگان Care+ برای مدت سه ماه برای گوشی‌ شما فعال می‌شود. در این مدت چنانچه حوادث تحت پوشش سرویس، برای دستگاه‌تان رخ داد، کافیست به نزدیک‌ترین مرکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه مراجعه کنید تا اقدامات لازم برای حل مشکل در سریع‌ترین زمان انجام شود.

شما در طول مدت زمان سه ماهه این سرویس، می‌توانید برای یک بار از خدمات ویژه رایگان Care+ سامسونگ استفاده کنید.

افزایش مدت‌زمان پوشش Care+ به ۱۵ ماه

به جهت حمایت از مشتریان ثبت‌نام نموده در این طرح که گوشی سامسونگ Galaxy S24 آن‌ها دارای گارانتی شرکت همراه سرویس خاورمیانه می‌باشد، تخفیف ویژه‌ای برای افزایش مدت سرویس به ۱۵ ماه از تاریخ فعالسازی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است، خرید این سرویس فقط تا قبل از پایان دوره سه ماهه از تاریخ فعالسازی امکان‌پذیر می‌باشد و مشتریان محترم باید قبلا در سرویس Care+ ثبت‌نام کرده باشند.

برای ثبت‌نام و استفاده از خدمات ویژه رایگان Care+ به وبسایت شرکت همراه سرویس خاورمیانه به نشانی https://hamrahservice.com مراجعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استفاده از این سرویس می‌توانید با شماره تلفن ۸۴۰۳۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=85631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.