• امروز : یکشنبه - ۱۳ خرداد - ۱۴۰۳
2

خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها بسیار مطلوب و رو به رشد است

  • کد خبر : 89022
  • 26 اردیبهشت 1403 - 12:00
خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها بسیار مطلوب و رو به رشد است

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام داشت خدمات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها بسیار مطلوب و رو به رشد است.

حامد ویس کرمی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارتخانه در استان خراسان رضوی با تبریک اعیاد دهه کرامت اظهار داشت: توجه به تعاون و نقش آفرینی شایسته بخش تعاون مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، تعاون می تواند تاثیرات مثبتی در ارتقای معیشت و رفاه مردم داشته باشد.
وی افزود: برنامه عملیاتی شعار سال تحت عنوان برنامه جهش تولید در دولت مصوب گردید، در این برنامه محوریت با بخش تعاون است و برنامه هایی نیز با نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در نظر گرفته شده است.
ویس کرمی تاکید کرد: خدمات بانک توسعه تعاون به بخش تعاون بسیار مطلوب و رو به رشد است، بانک توسعه تعاون به ماموریت و رسالت خود برای جامعه هدف عمل نموده است، البته تکالیفی نیز برای شبکه بانکی به منظور اختصاص حداقل ده درصد از تسهیلات تبصره ای قانون بودجه به بخش تعاون و تخصیص سهم مناسب تسهیلات حمایتی برای جامعه تعاونگران در نظر گرفته شده است.
محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دستگاه های تابعه وزارتخانه ظرفیتی بزرگ و مهم برای اجرای برنامه های مهم اقتصادی و اجتماعی هستند، مدیران ارشد و اجرایی دستگاه ها می توانند از ظرفیت ها و مزیت ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم و جامعه هدف بهره ببرند.
وی افزود: تدابیر آقای ویس کرمی معاون تعاون وزارتخانه برای برگزاری گردهمایی متولیان اجرایی بخش تعاون بسیار هوشمندانه و اثربخش است، جلسات شورای هماهنگی استانها نیز در هم افزایی میان ارکان وزارتخانه اثرگذار است.شایسته است ما مدیران قدر داشته ها و امکانات را بدانیم و با بسیج امکانات و منابع، اقدامات متنوعی برای پیشرفت اقتصادی مردم و ارتقای سطح زندگی اقشار جامعه صورت دهیم.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: تدابیر دولت و بانک مرکزی برای پیشبرد برنامه های جهش تولید و مهار تورم متنوع بوده است، بانک مرکزی به درستی برای کنترل نقدینگی و مهار تورم، قواعد و چارچوب ها و محدودیت هایی اعمال نموده است، سیاست ها در حوزه تجهیز انقباضی است، البته با توجه به برنامه های متعدد دولت در حوزه اشتغال و تولید، سیاست ها در حوزه تخصیص انبساطی است، نقش آفرینی مناسب بانکها در این شرایط و وضعیت، بسیار مهم است.
شیخ حسینی یادآور شد: بانک توسعه تعاون علاوه بر انجام تکالیف و نیز حمایت مناسب از جامعه هدف، اقدامات و عملکردی مناسب و بی نظیر در حوزه ارائه خدمات به جامعه کارگری و کارمندی وزارتخانه داشته است.
وی گفت: تعامل و همکاری مناسب دستگاه های تابعه با بانک های تحت نظارت وزارتخانه در سطح ملی و استانی اثرات مثبت در شاخص های ارزیابی شبکه بانکی ، تقویت توان اعتباری و افزایش سهمیه ابلاغی بانک از سوی بانک مرکزی داشته باشد.
در این جلسه البرز محمدی مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون،بابایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی و تعدادی از مدیران بانک توسعه تعاون و روسای دستگاه های تابعه وزارتخانه در استان خراسان رضوی مطالبی را مطرح نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=89022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.