• امروز : شنبه - ۲۲ شهریور - ۱۴۰۴

اخبار ویژه

۵۳۰۰ فقره وام و تسهیلات، هدیه بانک صادرات ایران به سرزمین «رنگین‌کمان اقوام» نگاهی به رویکرد جامع نستله در ارتقای استانداردهای کیفی از مزرعه تا سفره محمد وطن پور: بانکداری خرد اساس فعالیت در بانک صادرات ایران است استمرار صدرنشینی سپ در تعداد کل تراکنش‌های پرداخت ایران کُربنکینگ ایران: در مسیر بلوغ یا گرفتار سکون؟ اعلام اسامی شعبه‌های کشیک بانک پاسارگاد در استان‌ تهران در روز‌ پنج‌شنبه ۲۰شهریورماه بانک ملی ایران نماد استقلال، اعتماد و هویت ملی ایرانیان است حرفه‌ای گری در مسیر تحقق اهداف؛ معیار ارزیابی و ارتقای مدیران / تسریع در فروش اقساطی واحدهای مسکونی نهضت ملی تامین مالی ۹۷ هزار میلیارد ریالی طرح نهضت ملی مسکن در مدیریت غرب تهران/ پرداخت بیش از ۷۴ هزار میلیارد ریال سهم الشرکه برای ساخت پروژه ها اعلام شعب کشیک بانک صادرات ایران در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور‌ماه بانک توسعه صادرات ایران می‌تواند محور اصلی رشد صادرات غیرنفتی شود

2

خدمات الکترونیک اپلیکیشن بله برای مسافران مترو

  • کد خبر : 100359
  • 26 دی 1403 - 11:31
خدمات الکترونیک اپلیکیشن بله برای مسافران مترو

در راستای بهبود خدمات عمومی و تسهیل سفرهای روزانه شهروندان تهرانی ، اپلیکیشن بله به تازگی اقدام به راه‌اندازی بازوی (بات) متروی تهران کرده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بازو (بات) با هدف ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز به مسافران مترو طراحی شده و به آسانی از طریق آیدی metro_tehranbot@ قابل دسترسی است.

بازوی (بات) متروی تهران به عنوان یک ابزار کارآمد، به مسافران امکان استفاده از خدمات متعددی را می دهد.

 کاربران می‌توانند  با استفاده از این بازو در اپلیکیشن بله بهترین و سریع‌ترین مسیرها را شناسایی کنند و دیگر نیازی به نگرانی درباره مسیر و نقشه‌های مترو نخواهند داشت.

 این بازو (بات) با ارائه زمان‌های دقیق حرکت و رسیدن قطارها، به مسافران کمک می‌کند تا زمان خود را به بهترین شکل مدیریت کنند و به موقع در ایستگاه حضور داشته باشند.

مسافران در این بات  می توانند به طور لحظه‌ای  و قبل از حرکت، وضعیت خطوط را بررسی و اطلاعاتی درباره بسته بودن خطوط  داشته باشند.

 همچنین  در این بازو  فضایی برای ارسال نظرات و پیشنهادات کاربران فراهم شده است، به طوری که مسافران می‌توانند بازخوردهای خود را به‌راحتی به مسئولان مترو منتقل کنند.

کاربران می‌توانند در صورت گم‌شدن اشیاء در مترو نیز گزارش‌های مربوطه را ثبت و اطلاعات لازم را دریافت کنند. 

گفتنی است بازو (بات) مترو به عنوان یک منبع پشتیبانی برای مسافران عمل کرده و در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل، پاسخگو خواهد بود.

با این خدمات جدید، شهروندان تهرانی می‌توانند با اطمینان بیشتر  و بدون استرس به سفرهای خود  در مترو ادامه دهند.

 اپلیکیشن بله بار دیگر نشان داده است که همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، نام خود را به عنوان یکی از پیشگامان در ارائه خدمات عمومی در ایران مطرح کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=100359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.