• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حمایت بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریالی از واحدهای تولیدی و صادراتی استان لرستان

  • کد خبر : 76181
  • 06 شهریور 1402 - 14:12
حمایت بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریالی از واحدهای تولیدی و صادراتی استان لرستان

رئیس شعبه خرم‌آباد بانک توسعه صادرات ایران از حمایت بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریالی از واحدهای تولیدی و صادراتی استان لرستان خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اگزیم نیوز، غلامرضا رومیانی‌نژاد در آستانه هفته دولت با هدف تعامل و حمایت از واحدهای تولیدی و صادراتی به همراه رؤسای دوایر ریالی و اعتباری و ارزی از شرکت‌های تولیدی، صادراتی «صنایع فرو آلیاژ ایران» و «سیمان دورود» بازدید کرد.
رئیس شعبه خرم آباد بانک توسعه صادرات ایران در این دیدار، با مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌های یاد شده درخصوص مسائل حوزه تولید، صنعت و صادرات این شرکت‌ها گفتگو کرد.
وی ضمن تأکید بر اهمیت تقویت روابطه بانک و مشتریان، گفت: هدف ما تلاش و مساعدت هرچه بیشتر در تأمین مالی سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی، صادراتی و دانش‌بنیان و حمایت از آنها و افزایش سبد خدماتی بانک به مشتریان است.
رومیانی‌نژاد تصریح کرد: به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و همکاری‌های دوجانبه شایسته است شرکت‌ها نسبت به تمرکز منابع حاصل از فروش صادراتی خود نزد بانک توسعه صادرات ایران اقدام کنند.
وی به مدیران ارشد شرکت‌های مذکور توصیه کرد: به‌منظور افزایش تمرکز منابع نزد بانک، با انتقال بخشی از گردش عملیات هزینه‌های ماهانه، معرفی حساب‌های شرکت نزد بانک به خریداران عمده شرکت‌ها جهت واریز وجه حاصل از فروش، تمرکز چک‌های وصولی نزد بانک و سایر رویه‌های معمول در تحقق این اهداف همکاری کنند.
یادآور می شود، بانک توسعه صادرات استان لرستان طی یکسال گذشته نسبت به پرداخت بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به‌منظور تأمین مالی و حمایت از واحدهای تولیدی و صادراتی و تثبیت و ارتقاء اشتغال در این استان اقدام کرده است.
همچنین با حمایت‌های این بانک شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران (سهامی عام بورسی) طی یکسال گذشته صادرات ۱۳.۶۰۳.۰۰۰ دلاری و تثبیت اشتغال ۶۴۵ نفری و شرکت سیمان دورود (سهامی عام بورسی) صادرات ۴.۴۵۵.۰۰۰ دلاری و تثبیت اشتغال ۵۳۶ نفری را داشته‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=76181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.