• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
0

حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است

  • کد خبر : 90689
  • 02 تیر 1403 - 21:38
حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است

مدیر عامل بانک ملی ایران با تأکید براینکه توجه به ورزش و ایجاد شرایط مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی و تاریخ‌سازی جوانان توانمند کشور از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، گفت: حمایت بانک ملی ایران از تیم ملی کشتی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پهلوانی در کشور است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجارزاده در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی و مدال آوران آوردگاه‌های جهانی کشتی گفت: توجه به ورزش و ایجاد شرایط مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی و تاریخ‌سازی جوانان توانمند کشور از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است. بانک ملی ایران به‌عنوان یک برند ملی همواره تلاش کرده است تا نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش داشته باشد و جهت حمایت از کاروان‌های ورزشی فعال باشد.

وی افزود: بانک ملی ایران در راستای حمایت از ورزش قهرمانی، ترویج فرهنگ پهلوانی، از بین رفتن شکاف بین نسل‌ها، نشاط در خانواده‌ها و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود به رسم سنت دیرینه بانک حمایت از کاروان کشتی برای حضور در  المپیک را در دستور کار خواهد داشت و این دیدار جهت تداوم حمایت‌های بانک از این ورزش ترتیب داده شده است.

مدیر عامل بانک ملی ایران عنوان کرد: باعث افتخار ماست که آقایان امیر حسین زارع و  حسن یزدانی از مدال آوران و افتخار آفرینان ایران اسلامی همکار بانک ملی ایران شدند و یکی از دغدغه‌های آن‌ها که موضوع اشتغال بوده، رفع شده است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در  این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک ملی ایران از ورزش کشتی و دغدغه‌های این بانک نسبت به موضوع ورزش، گزارشی در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات المپیک ارائه داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=90689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.