• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حمایت بانک توسعه تعاون ازتیم مطرح لیگ برتری

  • کد خبر : 79880
  • 15 آبان 1402 - 13:29
حمایت بانک توسعه تعاون ازتیم مطرح لیگ برتری

بانک توسعه تعاون از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان حمایت کرد.

سید علی میرفخرایی، رئیس اداره روابط عمومی بانک توسعه تعاون اعلام کرد: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان طی پنج مسابقه با طرح و نام بانک توسعه تعاون به میدان می‌رود.
وی افزود: تیم‌ ذوب آهن اصفهان طی مسابقه اخیر خود با آلومینیوم اراک از مسابقات با نام بانک توسعه تعاون حضور یافت و پیراهن این تیم طی چهار مسابقه مهم این تیم در هفته‌های آتی نیز منقش به نشان بانک توسعه تعاون است. نقش برند بانک بر این باشگاه معتبر و قدیمی می‌تواند موجب شناخت بیشتر برند بانک در میان طرفدران ورزش بشود.
میرفخرایی ادامه داد: در چهار مسابقه آینده ذوب آهن اصفهان با نساجی مازندران در روز یکشنبه ۲۱ آبان، استقلال تهران در روز شنبه چهار آذر، پیکان در روز جمعه ۱۷ آذر و فولاد خوزستان در روز سه شنبه ۲۸ آذر نیز تبلیغ بانک توسعه تعاون بر پیراهن تیم ذوب آهن نقش خواهد بست.
وی گفت: مشارکت و همکاری بنگاه‌های اقتصادی و اجتماعی با باشگاه‌های ورزشی امری رایج و متعارف است و بانک توسعه تعاون نیز از حامیان ورزش کشور است.
رییس اداره روابط عمومی بانک افزود: مسابقه ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از شبکه های استانی پخش شده و در دو برنامه پر طرفدار «شب های فوتبالی» و« فوتبال برتر» نیز تصاویر برگزیده مسابقه پخش می‌شود.
میرفخرایی افزود: طی جلسه اخیر رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب بانک با نیما نکیسا چهره مطرح ورزش ملی و مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و مطابق هماهنگی های صورت پذیرفته با باشگاه ذوب آهن، برنامه ریزی برای درج نام بانک در این مسابقه فراهم گردید. بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی و توسعه ای بخش تعاون پیشنهاد امکان اداره باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی را مطرح نموده است.
شایان ذکر است که باشگاه‌های مطرح دنیا از جمله بارسلونا به صورت تعاونی اداره می‌شوند و باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز در صدد است تا تدابیر و اقداماتی در رابطه با روش مدیریت تعاونی در باشگاه‌های ورزشی دنبال نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.