• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حمایت از ساخت داخل قطعات با رویکرد ارتقای کیفیت و عرضه محصولات با قیمت هدف

  • کد خبر : 80508
  • 24 آبان 1402 - 23:10
حمایت از ساخت داخل قطعات با رویکرد ارتقای کیفیت و عرضه محصولات با قیمت هدف

خط‌ تولید مجموعه CVVT شرکت متالورژی پودر مشهد با حضور مدیرعامل ساپکو افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در آیین افتتاح این خط تولید، حمایت از ساخت داخل قطعات با رویکرد ارتقای کیفیت قطعات و عرضه محصولات با قیمت هدف و رضایتمندی مشتریان را از اولویت شرکت ساپکو در مدیریت زنجیره تامین دانست.

وی ضمن تاکید بر  حمایت کامل از قطعه سازان و سرمایه‌گذاران حاضر در  مسیر خودکفایی با عمق بالا تصریح کرد: این صنعتگران با اقدامات خود زمینه‌ساز افزایش امنیت اجتماعی در جامعه هستند و با تعداد بسیار محدودی که نام قطعه ساز را خدشه دار کرده و بدون ارزش افزوده به واردات می پردازند متمایزند.

در حاشیه این افتتاح، مدیرعامل شرکت متالورژی‌، دستاوردهای مختلف این پروژه از جمله دستیابی به دانش فنی تولید مجموعه CVVT با عمق خودکفایی صددرصدی، توسعه مجموعه CVVT برای بیش از ۷۰ درصد خودروهای داخلی با رویکرد تولید ۷۰۰ مجموعه در روز، کاهش آلاینده‌ها و کمک به محیط‌زیست، ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر، صرفه‌جویی ارزی و کاهش مصرف سوخت قابل توجه و نیز افزایش کارایی پیشرانه خودرو را تبیین و تشریح کرد.

در این افتتاحیه، محمدرضا نجفی‌منش، رییس انجمن همگن قطعه‌سازی، زاهدی فرد، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان و حجت‌الاسلام پژمانفر، نماینده شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.