• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور و مشارکت همراه اول در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

  • کد خبر : 80717
  • 29 آبان 1402 - 13:46
حضور و مشارکت همراه اول در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

همراه اول با سبد کاملی از محصولات حوزه مالی و بانکی به همایش و نمایشگاه تخصصی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌رود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که از روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود، به عنوان حامی حضور و مشارکت دارد.

همراه اول به عنوان پرچمدار حوزه تحول دیجیتال، سرویس های سازمانی خود نظیر «محصولات و خدمات سازمانی»، «اپراتور خدمات بانکی»، «کیف پول فراگیر اوانو»، «اعتبار همراه» و «راهکارهای جامع امضای دیجیتال» را در قالب غرفه ای مستقل به فضای نمایشگاه تخصصی خدمات حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت پرداخت می آورد.

در جریان برگزاری این همایش، سخنرانی های مقامات و صاحب نظران، میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی، کارگاه های آموزشی، معرفی نوآوری های برتر در قالب جشنواره دکتر نوربخش و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت نیز برنامه ریزی شده است و همراه اول در قالب دو کارگاه تخصصی حضور خواهد داشت.

کارگاه های تخصصی «طراحی، پیاده سازی و استقرار سامانه سفته و برات الکترونیکی» و «سرویس اعتبار» روز سه شنبه به صورت پیوسته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن شیخ بهایی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، توسط همراه اول برگزار می شود.

همراه اول از مدیران و فعالان حوزه پولی و بانکی حاضر در این رویداد، برای بازدید از غرفه خود که به معرفی توانمندی های نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در حوزه بانکداری الکترونیک می پردازد، دعوت کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.