• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور همراه اول در دومین نمایشگاه رصتا

  • کد خبر : 82918
  • 09 دی 1402 - 18:13
حضور همراه اول در دومین نمایشگاه رصتا

همراه اول با مجموعه‌ای از سرویس‌ها و سکوهای دیجیتال خود به نمایشگاه رصتا می‌رود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین نمایشگاه و نخستین جشنواره «رصتا» از یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ با حضور همراه اول و همچنین سکوها و رسانه های صوت و تصویر فراگیر سراسر کشور در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار می کند.

این رویداد که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می شود، به دنبال هم افزایی هر چه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه های صوت و تصویر فراگیر و همچنین معرفی ظرفیت ها و توانمندی های رسانه های صوت و تصویر فراگیر در کشور است.

همراه اول نیز به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه و معرفی مجموعه ای از سرویس های خود همچون «ابر همراهی»، «شاد»، «آی نو»، «آی بیمه»، «خدمات اپراتوری»، «ذره بین»، «کری گیم» و همچنین سرویس های افرانت در این رویداد حضور خواهد داشت.

این رویداد که می تواند فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم مخاطبان با رسانه ها، شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره ارزش آفرینی رسانه ها، انتقال تجربه سکوهای دارای مجوز به یکدیگر، جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای حرفه ای و ایجاد فضای رقابت رسانه ای بین تولیدکنندگان باشد، تا ۱۲ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه مندان و متخصصان این صنعت است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.