• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حضور مقتدرانه لوله‌گستر اسفراین در لیگ یک هندبال بانوان کشور

  • کد خبر : 60374
  • 26 آذر 1401 - 13:05
حضور مقتدرانه لوله‌گستر اسفراین در لیگ یک هندبال بانوان کشور

تیم هندبال بانوان لوله‌گستر اسفراین در روز دوم لیگ دسته یک هندبال کشور موفق شد تیم‌های رایز‌کو تهران و بکتاش مازندران را از پیش رو بردارد.

سرمربی تیم لوله‌گستر اسفراین با بیان اینکه لیگ دسته یک هندبال بانوان ایران از ۲۳ تا ۲۹ آذر به میزبانی مازندران برگزار می‌شود اظهار کرد: ۱۱ تیم در دو گروه AوB در حالی به مدت یک هفته به رقابت می‌پردازند که دو تیم برتر لیگ دسته یک سهمیه حضور در لیگ برتر هندبال فصل آینده را کسب خواهند کرد.

به گفته سمیه ریحانی تیم لوله‌گستر بانوان اسفراین در روز نخست این رقابت‌ها استراحت خورد و در روز دوم در بازی با رایز‌کو تهران ۳۳ بر ۲۹ و در بازی با بکتاش مازندران نیز ۲۵ بر ۲۴ بازی با برد تیم لوله‌گستر اسفراین به پایان رسید.

وی افزود: تیم لوله‌گستر اسفراین با تیم خوشگوار مشهد نیز دیدار خواهد داشت.

لازم به ذکر است تیم هندبال بانوان لوله‌گستراسفراین در دو سال گذشته نیز در لیگ یک حضور داشت که در سال ۱۳۹۹ در جایگاه نهم کشور جای گرفت و در سال ۱۴۰۰ نیز به رتبه پنجم کشور صعود کرد.

اردوی این تیم ۲۳نفره برای حضور در رقابت‌های لیگ یک کشور از مهر ماه امسال به مدت سه روز در هفته و اردوی ده روزه ای نیز پیش از اعزام تیم به منظور آمادگی صددرصد اعضای تیم برگزار شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.