• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حضور فعال موسسه اعتباری ملل در دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

  • کد خبر : 80750
  • 30 آبان 1402 - 10:03
حضور فعال موسسه اعتباری ملل در دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

موسسه اعتباری ملل در دهمین همایش و نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود حضور فعال دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مدیران و کارشناسان این موسسه به منظور بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای حوزه بانکداری الکترونیک در همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌گردد حضور خواهند داشت.
این گزارش می‌افزاید: موسسه اعتباری ملل و شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (فام) در نمایشگاهی که در حاشیه این همایش برگزار می‌گردد نسبت به ارائه محصولات بانکداری الکترونیک و دیجیتال خود برای عموم شرکت کنندگان در این همایش ارائه می‌نمایند.
گفتنی است یکی از محصولاتی که در این نمایشگاه معرفی خواهد شد نرم‌افزار فام به عنوان اولین اپلیکیشن پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران می‌باشد که خدماتی همچون پشتیبانی از استاندارد دسترسی پذیری نابینایان، متابانک(افتتاح حساب آنلاین)، سامانه مدیریت کارت اعتباری، سامانه استعلام حاکمیتی شبکه دولت، خدمات قضایی، نظام وظیفه، ثبت احوال، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان اسناد و املاک کشور و موارد اداری و بانکی دیگر را ارائه می‌نماید.
از شرکت کنندگان محترم در همایش دعوت می‌شود از غرفه موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بازدید به عمل آورند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=80750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.