• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور شرکت فولاد اکسین در سمپوزیوم فولاد/نمایشگاه بین‌المللی فولاد ایران در کیش افتتاح شد

  • کد خبر : 79228
  • 03 آبان 1402 - 11:03
حضور شرکت فولاد اکسین در سمپوزیوم فولاد/نمایشگاه بین‌المللی فولاد ایران در کیش افتتاح شد

بزرگترین نمایشگاه بین المللی فولاد با حضور شرکت های بزرگ فولادی داخلی و خارجی، از جمله شرکت فولاد اکسین خوزستان، آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، روز سه شنبه(۲ آبان ماه) بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت فولاد کشور، تحت عنوان سمپوزیوم فولاد، در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش افتتاح شد.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی شرکت های فولادی ارائه می شود و شرکت های بسیاری از کشورهای مختلف دنیا، در این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر این گزارش، سمپوزیوم فولاد طبق سال های گذشته در جزیره کیش برگزار شده و از دوم تا چهارم آبان ماه مورد بازدید صنعتگران و دست اندرکاران صنعت فولاد قرار می گیرد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز که در روزهای اخیر در میان غول های فولادی کشور، به عنوان صادرکننده برتر ملی معرفی شد و عملکرد فوق العاده ای نیز در افزایش میزان تولید، فروش و سوددهی داشته است، با دست پر و کوله باری از موفقیت و ثبت رکوردها، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

گفتنی است، مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان، در انتهای سالن B نمایشگاه بین المللی فولاد کیش، میزبان صنعتگران و علاقه مندان به حوزه صنعت فولاد است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=79228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.