• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور بیمه ایران در دومین نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی١۴٠٢

  • کد خبر : 82685
  • 05 دی 1402 - 13:43
حضور بیمه ایران در دومین نمایشگاه مدیریت بحران ایران قوی١۴٠٢

دومین نمایشگاه مدیریت بحران با نمایش توانمندی و دستاوردهای دستگاه ها و مجموعه های فعال در این حوزه از تاریخ ۴ دی لغایت ۶ دیماه ١۴٠٢ در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، سیاح مدیر کل روابط عمومی با اشاره به حضور موثر بیمه ایران در این رویداد گفت: بیمه ایران به همراه سایر شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در این نمایشگاه حضور فعال دارد.
سیاح با اشاره به نقش وجایگاه صنعت بیمه در حوادث وبلایایی طبیعی افزود: صاحبان کسب و کار و منازل مسکونی که داری بیمه با پوشش های تکمیلی می باشند در مواقع بروز حوادثی مانند سیل و زلزله خیلی زودتر از دیگران موفق به بازسازی و برگشت به وضعیت قبل از حادثه می گردند. بیمه ایران در حادثه زلزله کرمانشاه حدود ٢٣٨ میلیارد ریال ، حادثه ساختمان پلاسکو ٢١٢میلیارد ریال. زلزله شهرستان خوی ١٨۵میلیارد ریال و سیل استان های ( خوزستان، گلستان ، لرستان وفارس ) ١۵٨ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد. این آمار نشان می دهد که بسیاری از هموطنان عزیز فاقد بیمه می باشند و جای دارد مجموعه های فرهنگی و دستگاه های مرتبط در جهت ترویج و توسعه فرهنگ بیمه خصوصا در مجموعه وزارت آموزش و پرورش و دانش آموزان ، تلاش بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=82685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.