• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور بانک سینا در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با معرفی محصولات و خدمات جدید

  • کد خبر : 83289
  • 17 دی 1402 - 17:54
حضور بانک سینا در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با معرفی محصولات و خدمات جدید

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با حمایت، مشارکت و حضور مؤثر بانک سینا از فردا آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک در غرفه خود در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات نوین خود در راستای پیاده‌سازی بانکداری الکترونیکی و پلتفرمی خواهد پرداخت.

بانک سینا در کنار دیگر فعالان نظام بانکی و صنعت پرداخت، به معرفی برنامه‌های خود در حوزه بانکداری پلتفرمی پرداخته و خدمات سامانه‌های سیمارت، سیبانک، سیپات، سیلیز و سیپِی که بخشی از محصولات موجود در سرزمین هوشمند سینا هستند را به مخاطبان معرفی خواهد کرد.

بانک سینا در بخش‌های مختلف این همایش و نمایشگاه و نشست‌های تخصصی آن نیز حضوری فعالانه دارد.

در هیئت داروران بخش جشنواره چهره‌های ماندگار سال ۱۴۰۲، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در کنار ۱۱ نفر دیگر از مدیران ارشد نظام بانکی حضور فعال داشته است که در نتیجه داوری این هیئت، چهره‌های پیشکسوت سال نظام بانکی، مدیران مؤثر، فناوران ممتاز و بانوان برگزیده سال در مراسم افتتاحیه این همایش معرفی خواهند شد.

همچنین مهدی باستان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌و کار بانک سینا به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره انتخاب محصولات برتر سال ۱۴۰۲ حضور داشته و کاظم نراقیان، معاون فناوری اطلاعات و امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و مشتریان بانک سینا نیز به ترتیب عضو کمیته علمی نشست‌های «مدل حکمرانی داده و Open Data در جهان امروز» و «ارتباطات و بازاریابی در جهان شبکه‌ای» این همایش هستند.

در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران، نشست‌های معرفی محصولات جدید برگزار خواهد شد که بانک سینا با برپایی دو نشست در این بخش حضور خواهد داشت.

در روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۱۵ محصول سیمارت و در روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ باشگاه مشتریان و برنامه‌های وفاداری بانک سینا در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری برای مخاطبان و علاقه‌مندان معرفی خواهند شد.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان یکی از مؤثرترین رویدادهای صنایع مالی، بانکی و پرداخت کشور از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ دی‌ماه ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=83289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.