• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنعت مالی در راستای جهاد تبیین است

  • کد خبر : 71355
  • 22 خرداد 1402 - 17:32
حضور بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنعت مالی در راستای جهاد تبیین است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در حین بازدید از غرفه های نمایشگاه صنعت مالی ((بورس، بانک و بیمه)) حضور در این رویداد را در راستای جهاد تبیین دانست.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در غرفه وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: سیستم بانکی از موثرترین بخش های اقتصاد کشور است و از نگاه تخصصی کارکرد بانک ها بسیار حیاتی و ارزشمند است.

وی افزود: این رویداد می تواند فرصتی برای هم اندیشی و هم افزایی متخصصین بانکی و مالی کشور باشد و در این نمایشگاه بسیاری از نوآوری ها و روش های جدید تامین مالی مورد بررسی و همفکری قرار می گیرد.

شیخ حسینی تاکید کرد: تبیین و رسالت مهم بانک توسعه تعاون ، انعکاس دستاوردها در حوزه حمایت از واحدهای تعاونی و تولیدی و معرفی خدمات بانکی به ویژه در حوزه دیجیتال است که از مهمترین اهداف حضور بانک در این رویداد می باشد، بانکها می توانند با بیان دستاوردهای شبکه بانکی به نوعی در راستای جهاد تبیین و امید آفرینی عمل نمایند.

این مقام بانکی تصریح نمود: بانک توسعه تعاون راهبردها و سیاست های موثری به ویژه در حوزه تحول دیجیتال، تحول ارزی و ارائه خدمات به تعاونگران در نظر گرفته است و نتیجه عمل به راهبردها می تواند منتج به افزایش بهره وری و ارتقای سهم بانک در شبکه بانکی و دستیابی به چشم انداز بانک باشد.

وی گفت: چنانچه روش های نوین تامین مالی و نقش آفرینی ارکان بازار سرمایه در اقتصاد به سطح متعالی نزدیک شود، میزان تکالیف بانکها و نقش حمایتی آنها در اقتصاد متوازن می شود و بانکها می توانند به وظایف تخصصی تر خود به نحو بهتری عمل نمایند.

شیخ حسینی به همراه شهرام بخشا معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، یونس کلانتری رییس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، سید علی میرفخرایی رییس اداره کل روابط عمومی در غرفه های بیمه مرکزی، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و تعدادی از شرکت های کارگزاری حضور یافتند و در خصوص توسعه همکاری ها مباحثی را مطرح نمودند.

شیخ حسینی در این دیدارها با علی بنیادی نائینی، عضو هیات عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و محمد باغستانی به عنوان مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفتگو کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=71355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.