• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور ایساکو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

  • کد خبر : 75222
  • 22 مرداد 1402 - 13:32
حضور ایساکو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- ایساکو با اهدافی همچون تاکید بر استفاده از سامانه اصالت کالا، معرفی روش‌های نوین فروش و توسعه، جذب فروشگاه‌های مجاز جدید، شناسایی و همکاری با شرکای تجاری و صادرات در این نمایشگاه شرکت کرده است. شناسایی بازارهای جدید برای صادرات خدمات و قطعات، از دیگر اهداف ایساکو از حضور در این نمایشگاه است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، همواره یکی از اهداف مهم این شرکت از حضور در این نمایشگاه ها توسعه و ارتقای شبکه فروشگاه‌های مجاز از طریق جذب عاملیت فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات مورد نیاز در سراسر کشور بوده است و در این نمایشگاه نیز این هدف را دنبال می‌کند.

به دلیل افزایش فروش قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار، یکی از میزهای غرفه ایساکو در این نمایشگاه به ستاد خبری حراست، برای تبادل اطلاعات در خصوص تولید و توزیع کنندگان و فروشندگان قطعات یدکی تقلبی اختصاص یافته است. همچنین به منظور شناسایی قطعات اصلی توسط مشتریان قبل از خرید، در این نمایشگاه به نحوه استفاده از سامانه‌ تشخیص اصالت کالای شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز پرداخته می‌شود. در این راستا در خصوص نحوه استعلام اصالت قطعه از طریق سرشماره ۳۰۰۰۳۱ و اپلیکیشن ایساکو به بازدیدکنندگان توضیحات لازم ارایه می‌شود.

از دیگر اهداف ایساکو از حضور در این نمایشگاه پرداختن بیش تر به «ایساکو کارت» به عنوان کارت اعتباری برای خرید قطعات و خدمات از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز، نحوه دریافت آن و ارایه خدمات، نحوه تخصص تسهیلات و شرایط بازپرداخت آن است.

در این نمایشگاه شرکت تجارت الکترونیک ایران‌خودرو از شرکت‌های زیرمجموعه ایساکو در راستای گسترش و افزایش سهم بازار قطعات و سهولت دسترسی مشتریان محترم به قطعات اصل و باکیفیت در اقصا نقاط کشور با معرفی بازارگاه فروش عمده قطعات یدکی خودرو به نام «تجارت‌سرا» حضور پیدا کرده است.

ایساکو در نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو واقع در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۵ در طبقه همکف سالن خلیج فارس، غرفه شماره ۱۳ پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو و قطعات و لوازم یدکی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=75222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.