هوشنگ فتاح، عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا اظهار داشت: تغییرات مدیریتی با هدف کسب رشد و موفقیت شرکت، بهبود در نحوه عملکردها، انطباق با اکوسیستم اقتصادی حاکم در فضای کسب و کار صنعت بیمه صورت گرفته است و امیدواریم خانواده بزرگ بیمه آسیا با همدلی و همکاری، اصلاح نظام انگیزشی، توسعه شبکه فروش حرفه ای و هماهنگی بین ارکان شرکت، به چشم انداز جدیدی دست یابد.
فتاح افزود: وجود ساختار مدیریتی قوی در هر سازمان و از جمله شرکت بیمه آسیا به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه کشور، سبب می شود تا ضمن تسریع در دستیابی به اهداف یک بنگاه اقتصادی، با برنامه های تحول گرا مسیر توسعه به طور صحیح ترسیم و هدایت شود.
عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحولات سازمانی، ارتقای توانمندی فنی نیروی انسانی و استفاده از راهبرد های نوین برای تقویت ساختار و بنیه مالی، سبب پویایی و ایجاد زمینه های لازم به منظور تغییرات در باورها و نگرش ها می شود که نتایج مثبت و ارزنده ای از جمله افزایش رضایت مشتریان و بیمه گذاران، افزایش سهم بازار و سودآوری را به دنبال خواهد داشت.
فتاح، با بیان این نکته که پرداخت سریع، دقیق و منصفانه به زیاندیدگان به عنوان یکی از اولویت های مشتری مداری در دوره جدید شرکت بیمه آسیا در دستور کار کلیه شعب قرار دارد، اظهار داشت: جلب رضایت بیمه گذاران با ارائه خدمات سریع، با کیفیت و بهینه، پیگیری امور، پرداخت منصفانه خسارت و حس همدلی با مشتریان حاصل می شود، لذا می بایستی کلیه ارکان شرکت با سعه صدر، تکریم ارباب رجوع را در راس تمام امور محوله قرار دهند.
عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا در پایان گفت: امید واثق داریم نتایج این تحولات در سایه اعتماد، اطمینان و خرد جمعی مثمرثمر باشد و آینده ای بهتر را برای بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور رقم بزند.
گفتنی است طی تحولات صورت گرفته در اسفند ماه سال ۱۴۰۳ ، هوشنگ فتاح با تصمیم هیات مدیره به عنوان سرپرست بیمه آسیا انتخاب شد.
حرکت مقتدرانه شرکت بیمه آسیا با تحولات ساختاری صورت گرفته
هوشنگ فتاح: با تغییرات و تحولات ساختاری صورت گرفته در سال گذشته، بیمه آسیا به عنوان یک سازمان پویا، با استراتژی ها و اهداف نوین به حرکت مقتدرانه خود در عرصه اقتصادی کشور ادامه می دهد.